ΠΑΜΘ: Συγκρότηση 5μελούς επιτροπής για το Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής, με πρόεδρο τον Κων. Κατσιμίγα

1
Μάρτιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο περιφερειάρχης Ανατολικής Μακεδονίας & Θράκης, Χριστόδουλος Τοψίδης προχώρησε στη συγκρότηση πενταμελούς επιτροπής αρμόδιας για το Μέγαρο Μουσικής Κομοτηνής.

Να θυμίσουμε πως τις προηγούμενες ημέρες και κατά την επίσκεψη της υπουργού Πολιτισμού Λίνας Μενδώνη στην Κομοτηνή, συζητήθηκε και θεωρήθηκε δεδομένη η συνέχεια της συνεργασίας του Μεγάρου με την Εθνική Λυρική Σκηνή που είχε ξεκινήσει από πέρσι.
Η νέα αυτή επιτροπή που συγκρότησε ο Περιφερειάρχης ΑΜΘ, θα έχει ως σκοπό τη μελέτη και την επεξεργασία των θεμάτων, τον τρόπο λειτουργία, τον προγραμματισμό δράσεων και εκδηλώσεων και την αντιμετώπιση της εύρυθμης λειτουργίας του Πολιτιστικού και Συνεδριακού Κέντρου Κομοτηνής, ενώ πρόεδρός της ορίστηκε ο Κωνσταντίνος Κατσιμίγας και μέλη της, η Αθανασία Γιαντσούδη, ο Αθανάσιος Τρικούπης, ο Κωνσταντίνος Αντωνόπουλος και το Δήμος Αντωνόπουλος.

Σε συνέντευξή του σε τοπικό ραδιόφωνο ο κ. Κατσιμίγας αναφέρθηκε στις πρώτες κινήσεις από την πλευρά της επιτροπής σημειώνοντας πως «μέχρι να πραγματοποιηθεί ο στόχος της επιτροπής, το Μέγαρο πρέπει να υπάρχει, να έχει τις δραστηριότητές του, να συντηρείται επαρκώς, να φυλάσσεται επαρκώς και να δρομολογηθούν παραστάσεις, οι οποίες να είναι άξιες του μεγέθους της υποδομής που πλήρωσε και το ελληνικό Δημόσιο και η Ευρωπαϊκή Ένωση» σημείωσε χαρακτηριστικά, ενώ τέλος έθεσε το στόχο, που είναι η λειτουργία του Μεγάρου ως πολιτιστικής υποδοχής που θα αφορά όλη την Νοτιοανατολική βαλκανική περιοχή κι όχι αποκλειστικά τη Θράκη.

Το Παράδοξο της Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς η «Έκρηξη» του AI Στραγγαλίζει τα Κέρδη των Τεχνολογικών Κολοσσών

 Αντί για εκτόξευση κερδών, οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου…

Πράσινη «Βόμβα» στην Άμυνα: Οριστική Συμφωνία του Παναθηναϊκού με τον Στέφαν Ντε Φράι

Το «Τριφύλλι» κινήθηκε με μεθοδικότητα και απέσπασε το μεγάλο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ