Στα χέρια της ΕΛΑΣ σπείρα με λεία εκατομμυρίων – Πώς «έστηναν» τις ηλεκτρονικές απάτες

21
Οκτώβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συμμορία, με έδρα το Ζευγολατιό Κορινθίας, που είχε κέρδη περίπου 2 εκατ. ευρώ από ηλεκτρονικές απάτες, σύμφωνα με την εκτίμηση της ΕΛΑΣ, εξαρθρώθηκε από την Υποδιεύθυνση Ασφάλειας Δυτικής Αττικής και το Τμήμα Ασφαλείας Μεγάρων. Έως αυτήν την ώρα εβρίσκεται σε εξέλιξη η αστυνομική επιχείρηση, στο Ζευγολατιό και το Ζεφύρι, ενώ έχουν προσαχθεί επτά άτομα.

Όπως αναφέρουν στο Αθηναϊκό-Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων αστυνομικές πηγές, η συμμορία, που ήταν καλά οργανωμένη, εξαπατούσε πολίτες οι οποίοι πλήρωναν διάφορα χρηματικά ποσά για να αποκτήσουν ηλεκτρονικά είδη που δεν παραλάμβαναν ποτέ. Παράλληλα, τα μέλη της υπόσχονταν σημαντικά κέρδη μέσω ανύπαρκτων επενδυτικών προϊόντων.

Σύμφωνα με τις ίδιες πηγές, τα μέλη της εγκληματικής οργάνωσης άνοιγαν τραπεζικούς λογαριασμούς στο όνομα γνωστών τους ατόμων, έναντι χρηματικής αμοιβής, προκειμένου να μη φαίνονται οι ίδιοι, ενώ επικοινωνούσαν μεταξύ τους με «πακιστανικά τηλέφωνα».

Με την ολοκλήρωση της επιχείρησης αναμένεται αναλυτική ενημέρωση από την ΕΛΑΣ.

Ρόδος: Η Μαρία-Μιχαέλα Χαιρέτη συγκέντρωσε 19.710 μόρια και ανοίγει… φτερά για την Ιατρική

Μία από τις υψηλότερες επιδόσεις στις φετινές Πανελλαδικές Εξετάσεις…

Νίκος Ρωμανός για ΕΛΑΣ Τσίπρα: Μιλούν για διαφάνεια και ακόμα περιμένουμε να μας πουν πώς χρηματοδοτούνται

«Οι δημοσκοπήσεις είναι φωτογραφίες της στιγμής και προφανώς δεν…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ