Εννέα μαθητές και μία καθηγήτρια διακομίστηκαν στο νοσοκομείο μετά από φωτιά στο ΕΠΑΛ Άμφισσας

2
Απρίλιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Πυρκαγιά ξέσπασε το μεσημέρι της Δευτέρας, 2/2, σε χώρο του ΕΠΑΛ Άμφισσας.

Το κτήριο γέμισε καπνούς με αποτέλεσμα εννέα μαθητές και μία καθηγήτρια να εμφανίσουν αναπνευστικά προβλήματα και όλοι τους διακομίστηκαν προληπτικά στο Νοσοκομείο Άμφισσας για τις πρώτες βοήθειες.

Η πυροσβεστική έφτασε στο σχολείο και έσβησε τη φωτιά, ενώ το αρμόδιο τμήμα της Πυροσβεστικής Άμφισσας διενεργεί προανάκριση για τα ακριβή αίτια της πυρκαγιάς.

Ιστορικό νομοσχέδιο στη Βουλή: Τέλος στο μισθολογικό χάσμα ανδρών-γυναικών και ένταξη νοσηλευτών στα Βαρέα

Μια εξαιρετικά σημαντική μεταρρύθμιση για τα εργασιακά δεδομένα της…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ