Ηράκλειο: Γυναίκα πήγε να πάρει φωτογραφία και έπεσε στο κενό

23
Μάιος
2024
Μάχη για την ζωή του δίνει 18χρονος που χτυπήθηκε από ΙΧ στην Αργυρούπολη

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email
Τη ζωή της έχασε μια τουρίστρια που βρισκόταν στον ΒΟΑΚ λίγο μετά τον κόμβο των Μαλίων στο Ηράκλειο και έπεσε στο κενό με αποτέλεσμα να τραυματιστεί θανάσιμα.
Σύμφωνα με πληροφορίες του Flashnews.gr, το δυστύχημα έγινε όταν η ίδια με μια παρέα από φίλες της, σταμάτησαν στην άκρη του δρόμου προκειμένου να τραβήξουν φωτογραφίες.

Ωστόσο από άγνωστη αιτία η μια από τις τρεις έχασε την ισορροπία της με αποτέλεσμα να βρεθεί στο κενό όπου ανασύρθηκε νεκρή.

Στο σημείο έσπευσαν αμέσως ασθενοφόρα του ΕΚΑΒ, αστυνομία και πυροσβεστική με τις άλλες δύο γυναίκες να βρίσκονται σε κατάσταση σοκ.

Γαβριήλ Σακελλαρίδης: Κενό γράμμα οι νέες αρμοδιότητες του ΣΕΠΕ, αν δεν διπλασιαστούν οι οργανικές θέσεις εργασίας

Συνάντηση με τον Σύλλογο Εργαζομένων της Επιθεώρησης Εργασίας πραγματοποίησε…

Δήμος Αθηναίων: Ένας στους τρεις άστεγους βρίσκεται στον δρόμο για περισσότερα από πέντε χρόνια

Το ζήτημα της αστεγίας στην Αθήνα παραμένει ένα σύνθετο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ