Αν και στο Όσλο για τις εργασίες του Συμβουλίου της Ευρώπης, ο κ. Ρουσόπουλος είδε τον αγώνα και τον θρίαμβο του Ολυμπιακού.
Όπως αποκάλυψε, μάλιστα, μέσω ανάρτησής του στο Instagram, το πρώτο ημίχρονο το είδε από το τηλέφωνο του πρώην πρωθυπουργού Αλέξη Τσίπρα, ο οποίος συμμετείχε επίσης στις εργασίες του Συμβουλίου της Ευρώπης.
Όσο για το δεύτερο ημίχρονο ο κ. Ρουσόπουλος αποκάλυψε ότι στην παρέα τους, σε μια μπυραρία, προστέθηκε και Γιώργος Παπανδρέου.
«Εμφανές ότι ως Ολυμπιακός πανηγυρίζω ανάμεσα σε δύο Παναθηναϊκούς που όμως το χάρηκαν ως Έλληνες #olympiacosfc» έγραψε στη λεζάντα της ανάρτησής του ο Θεόδωρος Ρουσόπουλος.
Το κείμενο της ανάρτησης Ρουσόπουλου
«Στο Όσλο για το Συμβούλιο της Ευρώπης. Είδαμε το 1ο ημίχρονο στο τηλέφωνο του Αλέξη Τσίπρα @alexistsipras και μετά σε μπυραρία με τον @georgeapapandreou. Εμφανές ότι ως Ολυμπιακός πανηγυρίζω ανάμεσα σε δύο Παναθηναϊκούς που όμως το χάρηκαν ως Έλληνες #olympiacosfc».
