Έφυγε από τη ζωή το πρωί της Δευτέρας (03/06) μια γυναίκα που νοσηλευόταν στο Αχιλλοπούλειο νοσοκομείο Βόλου με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας.
Η γυναίκα, από την περιοχή του Αλμυρού, σύμφωνα με την ανακοίνωση του νοσοκομείου, εισήχθη με σηπτικό σοκ και συμπτώματα γαστρεντερίτιδας στις 18:30 την Κυριακή (02/06) και απεβίωσε σήμερα νωρίς το πρωί στις 4:20.
Αναμένεται πλέον η λήψη βιολογικών υγρών για να διαπιστωθεί αν ο θάνατος προήλθε από σαλμονέλα, ενώ σε δεύτερη φάση θα διενεργηθεί νεκροτομή για να διαπιστωθεί αν έπασχε από υποκείμενα νοσήματα τα οποία επιδεινώθηκαν με τη σαλμονέλα.
Το Νοσοκομείο Βόλου προχώρησε σε ενημέρωση σχετικά με τις εισαγωγές των τελευταίων ημερών με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας και αφορούν το Στεφανοβίκειο, τον Ριζόμυλο, τον Βόλο και τον Αλμυρό, καταγράφοντας ουσιαστικά τις εισαγωγές με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας από 28 Μαΐου έως και 3 Ιουνίου.
Συγκεκριμένα, στο Νοσοκομείο Βόλου προσήλθαν 34 ασθενείς από 27/5/24 – 3/06/24 (20 παιδιά και 14 ενήλικες) με συμπτώματα γαστρεντερίτιδας. Από αυτούς νοσηλεύτηκαν 12 παιδιά στην παιδιατρική κλινική και 5 ενήλικες (4 στην Β’ Παθολογική και 1 στη ΜΕΘ). Σήμερα νοσηλεύονται 8 παιδιά και 3 ενήλικες (2 Β’ Παθολογική και 1 ΜΕΘ).
Ο ασθενής που νοσηλεύεται στη ΜΕΘ είναι λόγω κρανιοεγκεφαλικής κάκωσης από πτώση λόγω αισθήματος αδυναμίας εξαιτίας της γαστρεντερίτιδας, ενώ ασθενής που νοσηλεύεται στην Β’ Παθολογική κλινική έχει σαν αιτία εισαγωγής εγκεφαλικό επεισόδιο.
Γυναίκα ασθενής, από την περιοχή του Αλμυρού, που εισήχθη με σηπτικό σοκ και συμπτώματα γαστρεντερίτιδας στις 18:30 χθες Κυριακή, απεβίωσε σήμερα στις 4:20 τα ξημερώματα.
Τα 7 παιδιά που νοσηλεύονται στην παιδιατρική κλινική έχουν καλή κλινική εικόνα ενώ το ένα παιδί, που προσήλθε στις 31/05 σε πιο σοβαρή κατάσταση έχει βελτιωμένη κλινική εικόνα. Από τις 8:00 σήμερα το πρωί δεν υπάρχει κάποιο νέο περιστατικό.
Σημειώνεται ότι τα κρούσματα γαστρεντερίτιδας για τα οποία ενημερώνει το Νοσοκομείο Βόλου αφορούν όλους όσοι επισκέφθηκαν στο Νοσηλευτικό Ίδρυμα με συμπτώματα, από οποιαδήποτε περιοχή της Μαγνησίας.
Από την περιοχή του Ριζομύλου και του Στεφανοβικείου έφτασαν στο Νοσοκομείο συνολικά 15 άτομα.
Κλιμάκιο του ΕΟΔΥ στην Μαγνησία
Σημειώνεται ότι κλιμάκιο του ΕΟΔΥ έχει μεταβεί σήμερα στη Μαγνησία προκειμένου να διενεργήσει τους απαραίτητους ελέγχους. Τα κρούσματα σε πρώτη φάση ανέρχονταν σε περίπου 40, ωστόσο με το πέρας των ημερών αυξήθηκαν σημαντικά, με τα τελευταία στοιχεία να αναφέρουν ότι ξεπέρασαν τα 100, σκορπώντας ανησυχία στους αρμόδιους φορείς που προχωρούν σε δειγματοληπτικούς ελέγχους.
Αυτή τη στιγμή, τα νοσηλευόμενα παιδιά στην Παιδιατρική Κλινική έφθασαν τα εννέα, ένας ηλικιωμένος άνδρας νοσηλεύεται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ ένα ακόμη άτομο μετέβη το μεσημέρι της Κυριακής στα Επείγοντα του Πανεπιστημιακού Νοσοκομείου της Λάρισας.
