Συναγερμός σήμανε στο Νοσοκομείο Βόλου μετά από έξαρση περιστατικών γαστρεντερίτιδας στις περιοχές του Δήμου Ρήγα Φεραίου, στο Στεφανοβίκειο και στο Ριζόμυλο συγκεκριμένα.
Ωστόσο, σήμερα μια 91χρονη γυναίκα από την περιοχή του Αλμυρού, έφυγε από τη ζωή τα ξημερώματα. Η άτυχη γυναίκα εισήχθη χθες στο νοσοκομείο Βόλου με σηπτικό σοκ και συμπτώματα γαστρεντερίτιδας και φαινόταν όπως ανέφεραν οι πληροφορίες ότι πέθανε γαστρεντερίτιδα.
Βέβαια, σύμφωνα με νεότερα στοιχεία, η γυναίκα πέθανε από ανακοπή καρδιάς μετά από σηπτικό σοκ. Ο θάνατός της, μετά από τις πρώτες εξετάσεις δεν φαίνεται να σχετίζεται με τα περιστατικά σαλμονέλας.
Ο ΕΟΔΥ ενημέρωσε για την έξαρση κρουσμάτων γαστρεντερίτιδας, ενώ συστήνει τη μη χρήση νερού δικτύου για ανθρώπινη κατανάλωση.
Παράλληλα και το Γενικό Νοσοκομείο Βόλου εξέδωσε ανακοίνωση για τα αυξημένα περιστατικά γαστρεντερίτιδας, όπου ανάμεσά τους βρίσκονται 20 παιδιά.
