Το πύρινο μέτωπο της Αχαΐας πέρασε στην Ηλεία -«Έχει αναπτύξει μεγάλη δυναμική»

21
Ιούνιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ανεξέλεγκτη μαίνεται η πυρκαγιά που ξέσπασε το μεσημέρι στο Αλποχώρι Ηλείας και πήρε γρήγορα μεγάλες διαστάσεις απειλώντας χωριά. Ακολούθησε μπαράζ εκκενώσεων προς Πύργο, ενώ περίπου στις επτά το απόγευμα ο εφιάλτης έγινε ακόμη μεγαλύτερος, καθώς πέρασε στην Ηλεία, και ειδικότερα στην περιοχή της Πηνείας, το πύρινο μέτωπο που έκαιγε από το πρωί στην Αχαΐα.

Αυτό το μέτωπο απειλεί άμεσα το χωριό Απιδούλα, για το οποίο δόθηκε εντολή εκκένωσης προς το Σιμόπουλο. Το ίδιο έγινε και για τα χωριά Βάλμη, Μασουρέικα.

Οι πυροσβεστικές δυνάμεις ενισχύονται συνεχώς για να καταφέρουν να τιθασσεύσουν τις φλόγες. Όμως, στις 20.00 εκδόθηκε νέα εντολή να απομακρυνθούν οι κάτοικοι από επτά χωριά, μεταξύ των οποίων και το Σιμόπουλο, όπου νωρίτερα είχαν κατευθυνθεί οι κάτοικοι άλλων χωριών.

Στην ενημέρωση που έκανε στις 9 το βράδυ ο εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής, Βασίλης Βαρθακογιάννης, επισήμανε ότι το μέτωπο από το Μαστραντώνη Αχαϊας που επεκτάθηκε στην Ηλεία έχει αναπτύξει μεγάλη δυναμική και είναι το πιο επικίνδυνο.

Το πρώτο μέτωπο, από το Αλποχώρι κινήθηκε αρχικά προς τα χωριά Χανάκια και  Μυρτιά, παίροντας πολύ γρήγορα μεγάλες διαστάσεις με τη μία εντολή εκκένωσης να διαδέχεται την άλλη.

Στο μεταξύ από ανακοπή σύμφωνα με τις έως τώρα πληροφορίες, ο 55χρονος άνδρας που βρέθηκε νεκρός στη Μυρτιά δεν συνδέεται με την πυρκαγιά: Τον είχε βρει νεκρό ο αδελφός του, στην αυλή του σπιτιού του, πριν φτάσει η φωτιά στο χωριό, όπως έχει καταθέσει ο ίδιος στις Αρχές.

Στο νοσοκομείο όπου διακομίσθηκε έγινε προσπάθεια ανάνηψης, χωρίς αποτέλεσμα. Ένας άνθρωπος τραυματίσθηκε στην προσπάθεια κατάσβεσης στο Αλποχώρι.

Η κυκλοφορία στην εθνική Πατρών – Πύργου διακόπηκε και η κυκλοφορία αποκαταστάθηκε στις 19.30 το απόγευμα.

Σε κέντρα φιλοξενίας οι κάτοικοι που απομακρύνθηκαν από τα σπίτια τους λόγω της πυρκαγιάς στην Ηλεία

Σε κέντρα φιλοξενίας θα διαμείνουν όσοι από τους κατοίκους των περιοχών που απομακρύνθηκαν λόγω της πυρκαγιάς στην Ηλεία.

Συγκεκριμένα με απόφαση του Δημάρχου Πύργου κ. Στάθη Καννή δόθηκε εντολή προληπτικής απομάκρυνσης του πληθυσμού που βρίσκονται στους οικισμούς Αλεποχωρίου, Χανακίων, Σκουροχωρίου, Μυρτιάς, Αγίου Ηλία και Σκαφιδιάς προς Πύργο, για λόγους προστασίας της ζωής και της υγείας των ατόμων που βρίσκονται σε αυτές από την εκδήλωση της πολύ επικίνδυνης δασικής πυρκαγιάς.

Ο Δήμος ενημερώνει τους κατοίκους των συγκεκριμένων περιοχών ότι λειτουργούν κέντρα φιλοξενίας στο θεματικό Πάρκο Ξυστρή και στο Αθλητικό Κέντρο της Αγίας Βαρβάρας.

Παράλληλα όπως έγινε γνωστό αναβάλλεται κάθε προγραμματισμένη εκδήλωση του Δήμου Πύργου.

Νέο μήνυμα του 112 για εκκένωση προς Αμαλιάδα, μέσω Σιμόπουλου

Ένα ακόμη μήνυμα, μέσω του 112, στάλθηκε σε όσους κατοικούν ή βρίσκονται στις περιοχές, Αντωνέικα και Λάτα να κινηθούν προς την περιοχή της Αμαλιάδας, μέσω Σιμόπουλου, λόγω της πυρκαγιάς που βρίσκεται σε εξέλιξη στην περιοχή.

Μουντιάλ 2026: Τα δάκρυα λύτρωσης του Νεϊμάρ

Ο Νεϊμάρ είπε ότι πήγε στα αποδυτήρια και ξέσπασε…

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ