Πιλοτική εφαρμογή των ηλεκτρονικών κλήσεων της Τροχαίας σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη

6
Ιούλιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ηλεκτρονικές θα είναι πλέον οι κλήσεις της Τροχαίας με τη βεβαίωση της παράβασης να γίνεται μέσω e-mail και sms.

Για το θέμα αυτό, ο υφυπουργός Προστασίας του Πολίτη Ανδρέας Νικολακόπουλος δήλωσε σήμερα στην ΕΡΤ ότι «η αστυνομία και η τροχαία κινείται προς μια κατεύθυνση εκσυγχρονισμού. Κατ’ αρχάς θα πρέπει να πω ότι έχουμε ενισχύσει πάρα πολύ την αστυνόμευση, έχουμε ενισχύσει τους ελέγχους της Τροχαίας».

«Θα πρέπει να σας πω ότι το τελευταίο χρονικό διάστημα μάλιστα την τελευταία εβδομάδα έχουν γίνει πάνω από 140.000 έλεγχοι και έχουν βεβαιωθεί 35.000 περίπου παραβάσεις» συνέχισε.

«Είναι πολύ σημαντικό και γι’ αυτό τον λόγο ανακοινώνουμε τα στοιχεία ακριβώς, για να φαίνεται ότι υπάρχει και αύξηση και των ελέγχων και των παραβατών και θέλουμε να καταπολεμήσουμε από εκεί και πέρα, θέλουμε να πάμε σε ένα καινούργιο σύστημα, σε μια ψηφιοποίηση και των υπηρεσιών της Ελληνικής Αστυνομίας.

Υπάρχει ένα πρόγραμμα το οποίο δουλεύεται τα τελευταία χρόνια πολύ εντατικά, το οποίο πλέον γίνεται πράξη και πλέον θα υπάρχει η ψηφιακή βεβαίωση των παραβάσεων.
Δηλαδή ο αστυνομικός ο οποίος θα κάνει τον έλεγχο θα μπορεί να βεβαιώνει ψηφιακά μέσα από έναν υπολογιστή.

Ο παραβάτης θα δέχεται στο κινητό μήνυμα, αλλά και e-mail και θα πρέπει να ξεχάσουμε σιγά σιγά την έγχαρτη πλέον κλήση που θυμόμαστε όλοι, εδώ και πολλά χρόνια –  όλο αυτό θα βεβαιώνεται ψηφιακά.

Θα προβλεφθεί ταυτόχρονα και μια διαδικασία όπου πάλι με τον ίδιο τρόπο θα μπορεί κάποιος, όποιος θέλει, να προβάλλει κάποιες αντιρρήσεις, γιατί θα πρέπει να σεβαστούμε και τα όποια δικαιώματα υπάρχουν.

Θα βεβαιώνεται πλέον ψηφιακά η παράβαση, θα φαίνεται και μέσω της διασύνδεσης των πληροφοριακών συστημάτων με άλλα υπουργεία και το gov.gr, θα φαίνεται η βεβαίωση και θα βεβαιώνεται αυτόματα το πρόστιμο και με αυτό τον τρόπο πετυχαίνουμε και κάτι άλλο.

Όλα αυτά τα οποία γνωρίζουμε μέσω της διαδικασίας, δηλαδή ένα πελατειακό σύστημα το οποίο -κακά τα ψέματα-, πρέπει να το παραδεχτούμε, το οποίο υπήρχε, με αυτόν τον τρόπο νομίζω ότι καταπολεμάται σε πάρα πολύ μεγάλο βαθμό, χωρίς επαναλαμβάνω, να στερήσουμε τα δικαιώματα κανενός.

Όμως ψηφιακά και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα μπορεί να γίνει χωρίς να υπάρχει αυτή η προσωπική επαφή που υπάρχει μεταξύ του τροχονόμου και του αστυνόμου με τον τρόπο αυτό, ώστε να αποφευχθεί. Αυτό πιλοτικά ξεκινά σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη και σιγά σιγά θα επεκταθεί».

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

Ο Κεμ Μπιρτς στον Άρη για δύο χρόνια

 Η ομάδα της Θεσσαλονίκης ήρθε σε πλήρη συμφωνία με…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ