Μετά από επικοινωνία του GovNews με το Νοσοκομείο της Λαμίας αποκαλύφθηκε ο λόγος που ο Πολωνός τουρίστας στεκόταν «κοκκαλωμένος» στην πλατεία Διάκου. Σύμφωνα με πηγές του Νοσοκομείου της Λαμίας, ο Πολωνός τουρίστας έπασχε από κάποιο ψυχολογικό νόσημα, το οποίο και τον έφερε στην συγκεκριμένη θέση.
Οι ίδιες πηγές αναφέρουν πως δεν νοσηλεύτηκε, εν τέλει στο νοσοκομείο αφού τον παρέλαβαν κοντινά του πρόσωπα.
Το περιστατικό διαδραματίστηκε το Σάββατο το πρωί στην Λαμία. Όμως από τις 7 το πρωί και μέχρι τις 10 έμενε ακίνητος στην πλατεία Διάκου, χωρίς να κουνιέται. Ο τουρίστας δεν αντιδρούσε ούτε στις εκκλήσεις των περαστικών για βοήθεια, μέχρι που κάποιοι κάλεσαν την άμεση βοήθεια.
Λαμία: Ανησυχία για τουρίστα που «κοκκάλωσε» επι τρεις ώρες σε κεντρική πλατεία pic.twitter.com/B1lLHOk3by
— LiFO (@lifomag) July 13, 2024
Λαμία: Ανησυχία για τουρίστα που «κοκκάλωσε» επι τρεις ώρες σε κεντρική πλατεία pic.twitter.com/7eE2KpgZ3B
— LiFO (@lifomag) July 13, 2024
