Ένα βυτιοφόρο φορτωμένο με υγραέριο ανατράπηκε πριν λίγο στο 95,5 χλμ της εθνική οδού Αθηνών-Λαμίας, στο ρεύμα προς Αθήνα, στο ύψος της Υλίκης.
Ήδη στο σημείο της εκτροπής του βυτιοφόρου στην Αθηνών-Λαμίας, έχουν φτάσει πυροσβεστικές δυνάμεις από τη Θήβα και τη Λιβαδειά. Όπως αναφέρουν πληροφορίες δεν υπάρχουν θύματα παρά μόνο υλικές ζημιές.
Για προληπτικούς λόγους έκλεισε και η εθνική οδός Αθηνών-Θεσσαλονίκης και στα δυο ρεύματα κυκλοφορίας. Η Τροχαία εκτρέπει την κυκλοφορία από παρακαμπτήριους.
Στην εθνική δημιουργήθηκαν ουρές σταθμευμένων αυτοκινήτων ενώ οχήματα διοχετεύονται από παρακαμπτήριους, σύμφωνα με το tvstar.gr.
Ειδικότερα, εκτροπή της κυκλοφορίας πραγματοποιείται στο ρεύμα προς Αθήνα στην 100,00 Χ/Θ (Α/Κ Ακραιφνίου) και στο ρεύμα προς Θεσσαλονίκη στην 90,00 Χ/Θ (Α/Κ Θηβών).
