Καλύτερη η εικόνα της φωτιάς στην Εύβοια

30
Ιούλιος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Καλύτερη εικονα παρουσιάζει η φωτιά που ξέσπασε χθες το μεσημέρι σε δασική έκταση κοντά στον οικισμό Πετριές του δήμου Κύμης- Αλιβερίου στην Εύβοια.

Οι πυροσβέστες δίνουν μάχη με τις διάσπαρτες εστίες, ενώ υπάρχουν φόβοι για αναζωπυρώσεις καθώς στην περιοχή πνέουν ισχυροί άνεμοι.

Το πύρινο μέτωπο μέχρι και πριν λίγη ώρα βρισκόταν εσωτερικά του τριγώνου που σχηματίζουν οι οικισμοί Πετριές, Κριεζά και Αλώνια.

Επί τοπου επιχειρούν 205 πυροσβέστες με 56 οχήματα και 11 ομάδες πεζοπόρο. Από αέρος συνδράμουν στην κατάσβεση 13 αεροσκάφη και έξι ελικόπτερα.

Λίγο μετά τη 01:20 τα ξημερώματα της Τρίτης ήχησε και πάλι το 112 καλώντας τους κατοίκους που βρίσκονται στο Κλιμάκι και τη Λιανή Άμμο να απομακρυνθούν προς τα Κριεζά.

Στην Εύβοια ο Βασίλης Κικίλιας

Στην περιοχή βρίσκεται από χθες κι ο υπουργός Πολιτικής Προστασίας Βασίλης Κικίλιας, με την αγωνία για τους κατοίκους να κορυφώνεται. Τον υπουργό υποδέχτηκε ο διοικητής της Πυροσβεστικής Κωσταντίνος Ψαρρός που βρέθηκε από την πρώτη στιγμή στην φωτιά.

Ο υπουργός έκανε λόγο χθες για «μία δύσκολη πυρκαγιά, καθότι ξεκίνησε σε δύσκολο σημείο, σε χορτολιβαδική, χαμηλή βλάστηση και έφυγε γρήγορα». Αυτό, όπως προσέθεσε, «τους ανάγκασε να φέρουν επιπρόσθετες δυνάμεις, επίγειες και εναέριες». «Καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας πετούσαν πάνω από 24-25 εναέρια, τα οποία θα τα ξαναδείτε από το πρώτο φως», δήλωσε ο κ. Κικίλιας και τόνισε ότι ΕΜΟΔΕ και ΜΕΤΠΕ από την Αττική αλλά και πυροσβεστικές δυνάμεις της Εύβοιας επιχειρούν επίσης στο σημείο.

«Σήμερα στην Εύβοια ζήσαμε δύσκολες συνθήκες, καθότι υπήρξαν και υπάρχουν δύο-τρεις οικισμοί οι οποίοι στο πρώτο και στο δεύτερο κύμα απειλήθηκαν. Κάναμε προληπτικές εκκενώσεις, εκκενώσεις με τη βοήθεια της αστυνομίας», είπε ο κ. Κικίλιας.

«Έφτασε η φωτιά μέχρι την αποξηραμένη λίμνη και τα χωράφια στο πρώτο μέτωπο, απεκόπη εκεί και μετά βλέπετε ένα δεύτερο κύμα. Ό,τι έχει απομείνει δουλεύεται και θα δουλευτεί όλο το βράδυ», σημείωσε δηλώνοντας «ικανοποιημένος» από την ανταπόκριση «ακόμα και στις πιο δύσκολες συνθήκες».

«Θα μείνουμε εδώ μέχρι να ολοκληρώσουμε το έργο μας και να την ελέγξουμε», τόνισε ο κ. Κικίλιας αφού ευχαρίστησε τον περιφερειάρχη Στερεάς Ελλάδας, τον δήμαρχο Κύμης-Αλιβερίου, την βουλευτή της ΝΔ, Κ. Καραμπατσώλη, τον δασάρχη, τους εθελοντές και όλους όσους συνεργάζονται για την κατάσβεση της πυρκαγιάς.

 

Στο σημείο βρέθηκαν ο Περιφερειάρχης Φάνης Σπανός, η βουλευτής της Νέας Δημοκρατίας Κωνσταντίνα Καραμπατσώλη και ο δήμαρχος Κύμης Αλιβερίου Νίκος Μπαράκος.

Η φωτιά πλησίασε στο χωριό Κοσκινά, χωρίς ωστόσο να αναφερθούν ζημιές σε σπίτια.

«Όλες οι δυνάμεις Πολιτικής Προστασίας, δίνουν πραγματική μάχη για τον περιορισμό της πυρκαγιάς στην Εύβοια. Βρισκόμαστε στην καρδιά της αντιπυρικής περιόδου και οι συνθήκες το επόμενο διάστημα, σύμφωνα με τους ειδικούς, θα είναι δυσκολότερες. Μεγάλη προσοχή από όλους μας. Για οτιδήποτε νεότερο θα ακολουθήσει επόμενη ενημέρωση» τόνισε χθες ο εκπρόσωπος της Πυροσβεστικής.

Μέτσοβο: Έπεσε πυροσβεστικό ελικόπτερο στην λίμνη Aώου, τρεις τραυματίες

Συναγερμός έχει σημάνει στις αρχές καθώς πυροσβεστικό ελικόπτερο κατέπεσε…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ