Φεύγουν και οι τελευταίοι ταξιδιώτες από τα λιμάνια της Αττικής για τα νησιά του Αιγαίου.
Χθες από τα τρία λιμάνια της Αττικής, Πειραιά, Ραφήνας και Λαυρίου μετακινήθηκαν περισσότεροι από 39.000 επιβάτες και παρατηρείται ότι συνεχίζεται η έξοδος και την επόμενη εβδομάδα θα σημειωθεί και η κορύφωσή της.
Σήμερα (6/8) έχουν προγραμματιστεί 24 δρομολόγια από το λιμάνι του Πειραιά για τα νησιά του Αιγαίου, 41 για τα νησιά του Αργοσαρωνικού, εκ των οποίων τα 13 είναι με συμβατικά οχηματαγωγά.
Δημοφιλέστεροι προορισμοί παραμένουν οι Κυκλάδες, η Κρήτη αλλά και τα νησιά του Αργοσαρωνικού.
