Για 2η συνεχόμενη φορά σε Ολυμπιακούς Αγώνες ο Μίλτος Τεντόγλου ανέβηκε στο ψηλότερο σκαλί του βάθρου.
Ο σπουδαίος Έλληνας αθλητής μετά το Τόκιο το 2021 κατέκτησε το χρυσό μετάλλιο στο μήκος και στο Παρίσι το 2024 το οποίο και παρέλαβε το απόγευμα της Τετάρτης. Ο Μίλτος Τεντόγλου την Τρίτη με άλμα στα 4.80μ κέρδισε με άνεση την 1η θέση στον τελικό του μήκος και άφησε πίσω του τον Γιουέιν Πίνοκ (Τζαμάϊκα) με 8.36 και τον Ματία Φουρλάνι με 8.34.
Την απονομή των μεταλλίων έκανε ο πρόεδρος της ΕΟΕ Σπύρος Καπράλος.
Στην απονομή του χρυσού μεταλλίου ακούστηκε ο Εθνικός Ύμνος της Ελλάδας στο Παρίσι, όπως είχε ακουστεί και πριν από 3 χρόνια στην πρωτεύουσα της Ιαπωνίας. Ο Μίλτος Τεντόγλου στα 26 του έχει κερδίσει τα πάντα σε Ολυμπιακούς Αγώνες, παγκόσμια και ευρωπαϊκά πρωταθλήματα και φυσικά θα συνεχίσει και τα επόμενα χρόνια με στόχο τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Λος Άντζελες το 2028.
Εάν πάρει χρυσό και στο Λος Άντζελες θα ισοφαρίσει την επίδοση του σπουδαίου Πύρρου Δήμα που είχε χρυσά το 1992, το 1996 και το 2000 στην Άρση Βαρών.
Σημειώνεται ότι ο μεγάλος στόχος του Μίλτου Τεντόγλου είναι να “σπάσει” το πανελλήνιο ρεκόρ του Λούη Τσάτουμα που είναι 8.66μ και κρατάει από το 2007!
Πάντα δίπλα στον Μίλτο Τεντόγλου όλα αυτά τα χρόνια των θριάμβων ο προπονητής του Γιώργος Πομάσκι στον οποίο μετά τον τελικό στο Παρίσι και ενώ είχε κερδίσει το χρυσό είπε ότι δεν είναι και τόσο ευχαριστημένος από τα άλματά του. Αυτό είναι το πρώτο χρυσό μετάλλιο για την Ελλάδα στο Παρίσι και το έβδομο συνολικά.
Η χώρα μας έχει ακόμη 5 χάλκινα μετάλλια και 1 ασημένιο.
Οι δηλώσεις του μετά την απονομή
Το χαμόγελο και η ικανοποίηση του Μίλτου Τεντόγλου λίγο μετά την απονομή του χρυσού μεταλλίου που κατέκτησε με εμφατικό τρόπο στον τελικό του μήκους των Αγώνων του Παρισιού, φωτογράφιζε την απόλυτη ευτυχία για τη δεύτερη σερί επικράτησή του στο αγώνισμα μετά τους Αγώνες του Τόκιο. Κι όπως τόνισε στις δηλώσεις του στην ΕΡΤ, αυτή τη φορά το ευχαριστήθηκε και περισσότερο διότι υπήρχε κόσμος στην εξέδρα.
«Πολύ όμορφο μετάλλιο, μου αρέσει. Ωραία απονομή, το ευχαριστήθηκα. Έχω ακούσει πάρα πολλές φορές τον Εθνικό Ύμνο, σε πάρα πολλά μέρη του κόσμου, κάθε φορά είναι διαφορετικό. Στους Ολυμπιακούς Αγώνες είναι ακόμα πιο σημαντικό και εντυπωσιακό.
Μου άρεσε περισσότερο σήμερα, γιατί υπήρχαν άτομα στις κερκίδες αυτή τη φορά, στο Τόκιο δεν υπήρχε κανένας. Ήταν και η μητέρα μου και η αδερφή μου. Είναι ξεχωριστό» τόνισε ο Έλληνας υπέρ-πρωταθλητής και πρόσθεσε:
«Χαίρομαι που βρίσκομαι εδώ και έβλεπα την ελληνική σημαία απέναντι, υπερήφανος.
Τα είδα όλα τα άλματά μου, ευχαριστημένος είμαι. Ήταν όλα μεγάλα άλματα, τεχνικά ήταν ωραία. Υπήρχαν κάποια πράγματα που μπορούσα να αλλάξω στη φόρα μου. Είχα ένα θέμα τις τελευταίες μέρες, δεν ξέρω αν πρέπει να το πω, με τα παπούτσια. Έπρεπε να φορέσω καινούργιο ζευγάρι παπούτσια και δεν είχα χρόνο να τα συνηθίσω και δεν είχα τόση αυτοπεποίθηση, όσο έχω συνήθως σε αυτό το κομμάτι».
