Επέτειος Πολυτεχνείου: Ποιοι σταθμοί του μετρό θα κλείσουν

16
Νοέμβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με εντολή της Ελληνικής Αστυνομίας, λόγω των εκδηλώσεων και της πορείας για τον εορτασμό του Πολυτεχνείου, αύριο Πέμπτη 17 Νοεμβρίου, ο σταθμός «Μέγαρο Μουσικής» του μετρό θα κλείσει στις 15:00 και οι σταθμοί «Σύνταγμα» και «Ευαγγελισμός» θα κλείσουν στις 16:30.

Οι συρμοί θα διέρχονται από τους σταθμούς χωρίς στάση, ενώ οι σταθμοί αναμένεται να ανοίξουν μετά την ολοκλήρωση της πορείας προς την αμερικανική πρεσβεία αργά το απόγευμα.

Ο «χάρτης» των ναρκωτικών στην Ελλάδα: Κυριαρχούν κοκαΐνη και κάνναβη – Το νέο ψηφιακό modus operandi των κυκλωμάτων

Μεγάλες δομικές αλλαγές στον τρόπο δράσης των δικτύων διακίνησης…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ