Μπήκε και δεύτερο πλέγμα στον Ξηριά του Βόλου για τη συγκράτηση των νεκρών ψαριών

Το πρώτο πλέγμα δεχόταν μεγάλη πίεση από τον όγκο των ψαριών και χρειάστηκε η ενίσχυσή του
30
Αύγουστος
2024

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό σήμερα οι εργασίες στον Ξηριά για τη συγκράτηση και την απομάκρυνση των νεκρών ψαριών.

Σύμφωνα με την ΕΡΤ, πριν την εκβολή του χειμάρρου στο Παγασητικό τοποθετήθηκε σήμερα και δεύτερο πλέγμα, προκειμένου να συγκρατηθούν οι τεράστιες ποσότητες των νεκρών ψαριών. Αυτό θα λειτουργήσει ενισχυτικά στο πρώτο πλέγμα που είχε τοποθετηθεί και δεχόταν μεγάλη πίεση.Τα ψάρια δεν περνούν πλέον προς το λιμάνι του Βόλου, έτσι ώστε η επιχείρηση συλλογής των ψαριών που ήδη βρισκόταν μέσα στο λιμάνι να διευκολυνθεί.

Όπως αναφέρει το σχετικό ρεπορτάζ, τα νεκρά ψάρια πλέον στον Ξηριά εκτείνονται σε μία απόσταση 150-200 μέτρων.

Επί τόπου επιχειρούν τρία μεγάλα μηχανήματα ενώ τις τελευταίες ώρες διάφοροι φορείς επισημαίνουν την ανάγκη «επιστράτευσης» περισσότερων σκαφών και μηχανημάτων, αφού υπάρχουν φόβοι ότι η επερχόμενη κακοκαιρία μπορεί να προκαλέσει προβλήματα πλημμυρισμού στο χείμαρρο.

ΠΑΣΟΚ: Περιοδεία Ανδρουλάκη στα Δωδεκάνησα – Επαφές με πολίτες και τον Μητροπολίτη Κύριλλο

Διήμερη επίσκεψη στο νησί της Ρόδου θα πραγματοποιήσει ο…

Σάρωσε το Ελληνικό η Toyota: Το 1-2 στο Ακρόπολις και το “Μυστικό” Όπλο Υδρογόνου που Έκλεψε την Παράσταση!

Η πρώτη Υπερειδική Διαδρομή που φιλοξενήθηκε χθες 25 Ιουνίου…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ