Τι ώρα χτυπάει το πρώτο κουδούνι της χρονιάς;

Στις 08:15 θα χτυπήσει το πρώτο κουδούνι για τον καθιερωμένο αγιασμό σε όλη την Ελλάδα στα περισσότερα σχολεία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης
10
Σεπτέμβριος
2024
σχολεία

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Η νέα σχολική χρονιά για το 2024 ξεκινάει επίσημα την Τετάρτη 11 Σεπτεμβρίου, με τον αγιασμό να πραγματοποιείται στις 08:15 στα περισσότερα σχολεία της πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Οι εκπαιδευτικοί, ωστόσο, θα επιστρέψουν στα σχολεία από τις 2 Σεπτεμβρίου για να προετοιμαστούν. Φέτος, θα γίνουν σημαντικές αλλαγές, όπως η αναβάθμιση της πλατφόρμας MySchool και η λειτουργία της νέας πλατφόρμας eParents. Μέσω της τελευταίας, οι γονείς θα μπορούν να παρακολουθούν τις βαθμολογίες και τις απουσίες των μαθητών, καθώς και να επικοινωνούν άμεσα με το σχολείο μέσω βιντεοκλήσεων.

Επιπλέον, το Ψηφιακό Σχολείο θα παρέχει διαδικτυακά μαθήματα για μαθητές σε απομακρυσμένες περιοχές, ενώ το Ψηφιακό Φροντιστήριο θα προσφέρει πρόσθετη υποστήριξη. Στο Δημοτικό, οι μαθητές του αναβαθμισμένου Ολοήμερου προγράμματος θα μπορούν να αποχωρούν στις 14:55, 15:50 ή 17:30, ανάλογα με το πρόγραμμα που ακολουθούν. Αντίστοιχα, τα Νηπιαγωγεία θα προσφέρουν επιλογές παρακολούθησης μέχρι τις 17:30.

 

 

Τι ώρα ξεκινάει ο αγιασμός

Στις 08:15 θα χτυπήσει το πρώτο κουδούνι για τον καθιερωμένο αγιασμό σε όλη την Ελλάδα στα περισσότερα σχολεία της Πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης. Από την άλλη, τα Γυμνάσια και τα Λύκεια ξεκινούν λίγο αργότερα. Η ακριβής ώρα του αγιασμού στέλνεται από τα σχολεία στους γονείς στις αρχές Σεπτεμβρίου.

 

Τι αλλάζει στα σχολεία από Σεπτέμβριο

Οι μαθητές που ζουν σε ορεινές ή ακριτικές νησιωτικές περιοχές θα μπορούν να παρακολουθήσουν τα μαθήματα τους διαδικτυακά από το Ψηφιακό Σχολείο digitalschool.gov.gr.

Παράλληλα, θα γίνει επανασχεδιασμός και αναβάθμιση της πλατφόρμας MySchool, ενώ θα λειτουργήσει και μια νέα πλατφόρμα με το όνομα eParents, στην οποία θα μπορούν να απευθύνονται οι γονείς και οι κηδεμόνες. Επιπλέον, θα λειτουργήσει το Ψηφιακό Φροντιστήριο για πρόσθετη υποστήριξη. Η εφαρμογή θα προσφέρει έναν ανοιχτό δίαυλο επικοινωνίας μεταξύ γονέων – κηδεμόνων και του σχολείου σε πραγματικό χρόνο.

Ο κ. Πιερρακάκης αναφέρθηκε, επίσης, στο εκτενές πρόγραμμα ανακαινίσεων σε σχολικές μονάδες σε όλη τη χώρα. « Eίναι 12.812 σχολεία και παρόλο που η ευθύνη ανήκει στους δήμους δεν μπορεί η πολιτεία να μένει αμέτοχη. Καλός ο διαδραστικός πίνακας, αλλά δεν γίνεται να λειτουργεί από τη μια αυτός και από την άλλη να πέφτουν σοβάδες στην αίθουσα» δήλωσε, διευκρινίζοντας πως οι λεπτομέρειες αυτής της πρωτοβουλίας θα ανακοινωθούν από τον ίδιο τον πρωθυπουργό τις επόμενες μέρες.

Ο υπουργός Παιδείας επανέλαβε τις λεπτομέρειες για την ίδρυση και λειτουργία του ψηφιακού φροντιστηρίου τόσο για την Γ΄ Λυκείου, « για τους μαθητές της οποίας θα είναι ζωντανό με καθηγητές που αποσπούμε στο υπουργείο, ενώ ετοιμάζουμε και τις ψηφιακές προϋποθέσεις για την ενότητα ερωτήσεων-απαντήσεων από τους μαθητές», όσο και για τις υπόλοιπες τάξεις γυμνασίου και λυκείου « στις οποίες ήδη λειτουργούν ψηφιακά μαθήματα σε μαθηματικά και γλώσσα».

«Ειδικά για την Γ΄ Λυκείου μπορεί ο κάθε μαθητής από όλη την Ελλάδα να εγγραφεί και να παρακολουθήσει τα μαθήματα χωρίς κανένα κόστος» τόνισε.

Ο κ. Πιερρακάκης διευκρίνισε πως «έως το τέλος του σχολικού έτους θα έχουμε ψηφιοποιήσει όλη την ύλη του σχολείου».

Για τις μετεγγραφές των τριτέκνων φοιτητών σε ΑΕΙ της περιοχής μόνιμης κατοικίας τους χωρίς κανένα άλλο κριτήριο ο υπουργός ανέφερε ότι « είμαστε υποστηρικτές αυτής της προοπτικής, εξετάζουμε τον τρόπο που αυτό θα γίνεται» και παρέπεμψε στις ανακοινώσεις του πρωθυπουργού για την κυβερνητική πολιτική.

Τέλος, αναφερόμενος «στην χρονιά του σχολείου» δήλωσε πως « δεν θα μείνουμε σε αυτά που έως τώρα έχουμε υλοποιήσει ή υλοποιούμε. Οι αλλαγές θα συνεχιστούν. Από την επόμενη χρονιά θα έχουμε σε ψηφιακή μορφή το πολλαπλό βιβλίο και την μεθεπόμενη σε έγχαρτη. Θα ανασχεδιάσουμε κάθε λεπτομέρεια στα σχολεία» κατέληξε.

 

 

 

Το πρόγραμμα αποχώρησης

 

Η αποχώρηση των μαθητών του Δημοτικού Σχολείου που παρακολουθούν το πρόγραμμα του αναβαθμισμένου Ολοήμερου Δημοτικού Σχολείου θα γίνεται στις 15:50, με το πέρας της δεύτερης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης, ή στις 17:30, με τη λήξη του προγράμματος.

Ακόμη, δίνεται η δυνατότητα η αποχώρηση να γίνεται στις 14:55, με το πέρας της 1ης διδακτικής ώρας της 2ης ζώνης.

Κατά τα άλλα, το πρόγραμμα παραμένει ως έχει, με τους μαθητές να κάνουν μάθημα από τις 8:15 μέχρι τις 13:15.

Το πρόγραμμα για τα Νηπιαγωγεία Τμήμα Πρωινής Υποδοχής: λειτουργεί 7.45-8.30, με χρόνο προσέλευσης 7.45-8.00. Πρωινό Υποχρεωτικό Τμήμα: 8.30-13.00, με χρόνο προσέλευσης 8.15-8.30 και ώρα αποχώρησης 13.00. Προαιρετικό απογευματινό Ολοήμερο τμήμα: 13.00-16.00, με ώρα αποχώρησης 16.00. Αναβαθμισμένο προαιρετικό Πρόγραμμα του Ολοήμερου Νηπιαγωγείου: 16.00- 17.30, με ώρα αποχώρησης 17.30.

 

 

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ