Έχασε το μωρό που κυοφορούσε η 34χρονη στο τροχαίο με τριπλή παράσυρση πεζών στη Θέρμη

Το ζευγάρι εξακολουθεί να νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του νοσοκομείου Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης, ενώ το ανήλικο παιδί τους βρίσκεται στην παιδοχειρουργική κλινική, εκτός κινδύνου
13
Σεπτέμβριος
2024
Τροχαίο ατύχημα στην Μεταμόρφωση - Στο νοσοκομείο χωρίς αισθήσεις ο 75χρονος

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Έχασε το έμβρυο που κυοφορούσε στον πέμπτο μήνα η 34χρονη, η οποία παρασύρθηκε με τον 37χρονο άντρα της και το 2 ετών παιδάκι τους από Ι.Χ. αυτοκίνητο, την περασμένη Τετάρτη, στη Θέρμη Θεσσαλονίκης. Η εξέλιξη αυτή έγινε γνωστή από συγγενικό πρόσωπο της 34χρονης.

Το αντρόγυνο και το ανήλικο νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο Παπαγεωργίου της Θεσσαλονίκης- το ζευγάρι σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ και το 2 ετών παιδί του στην Παιδοχειρουργική Κλινική, εκτός κινδύνου.

Μετά την απώλεια του εμβρύου αναμένεται να ασκηθεί συμπληρωματική δίωξη εις βάρος του 46χρονου οδηγού, ο οποίος -σύμφωνα με το κατηγορητήριο- οδηγούσε υπό την επήρεια αλκοόλ και κρατείται ενόψει της απολογίας του στην 3η τακτική ανακρίτρια Θεσσαλονίκης.

Χθες -και προ της παραπάνω εξέλιξης- ο εισαγγελέας πρωτοδικών απήγγειλε στον 46χρονο κακουργηματική δίωξη για «επικίνδυνη οδήγηση στους δρόμους από άτομο που οδηγεί όχημα, μολονότι δεν είναι σε θέση να το πράξει με ασφάλεια, εξαιτίας της κατανάλωσης οινοπνεύματος, με αποτέλεσμα τη βαριά σωματική βλάβη δύο ατόμων», όπως επίσης για «σωματική βλάβη από αμέλεια κατά συρροή».

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ