Ο Υπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Χρήστος Σταϊκούρας, συμμετείχε στο Άτυπο Συμβούλιο Υπουργών Μεταφορών στη Βουδαπέστη, όπου τόνισε τη σημασία της ανάπτυξης δικτύων, του οικολογικού προσανατολισμού και της ψηφιοποίησης στον τομέα των μεταφορών. Αυτές οι πρωτοβουλίες είναι κρίσιμες για την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας της Ευρώπης και την οικονομία της.
Ο κ. Σταϊκούρας αναφέρθηκε σε ένα φιλόδοξο νομοθετικό πλαίσιο που διαμορφώθηκε τα τελευταία πέντε χρόνια, περιλαμβάνοντας την αναθεώρηση του κανονισμού για το Διευρωπαϊκό Δίκτυο Μεταφορών (ΔΕΔ-Μ) και νομοθετήματα που υποστηρίζουν τον στόχο του 55% (fit for 55). Επισήμανε την ανάγκη για καινοτόμα χρηματοδοτικά εργαλεία ώστε να διασφαλιστεί η ανάπτυξη και η ασφάλεια των δικτύων, με έμφαση στο σιδηρόδρομο.Επιπλέον, ο υπουργός επεσήμανε τη σημασία της διασυνοριακής συνεργασίας και της πολυτροπικότητας για την επίτευξη υψηλών επιδόσεων στον τομέα των μεταφορών.
Στο περιθώριο των εργασιών του Συμβουλίου, ο κ. Σταϊκούρας επεσήμανε στον Αναπληρωτή Πρωθυπουργό και Υπουργό Μεταφορών της Βόρειας Μακεδονίας κ. Aleksandar Nikoloski ότι η αναφορά σε Μακεδονία αντί για Βόρεια Μακεδονία, είναι παράνομη και ανεπίτρεπτη «κόκκινη γραμμή» για οποιαδήποτε πρόοδο στις διμερείς σχέσεις.
