Τον Οικουμενικό Πατριάρχη κ.κ. Βαρθολομαίο υποδέχθηκε στην Αντιπεριφέρεια Κιλκίς, ο Περιφερειάρχης Κεντρικής Μακεδονίας, Απόστολος Τζιτζικώστας, και ο Αντιπεριφερειάρχης Κιλκίς, Ανδρέας Βεργίδης, κατά την τελετή εγκαινίων της νέας Αίθουσας Πολλαπλών Χρήσεων στο Διοικητήριο του Κιλκίς. Στην ομιλία του, ο κ. Τζιτζικώστας καλωσόρισε τον Πατριάρχη, εκφράζοντας βαθιά αισθήματα τιμής και σεβασμού, και αναφέρθηκε στην ιστορία των Ελλήνων προσφύγων από τον Πόντο και τη Μικρά Ασία που εγκαταστάθηκαν στην περιοχή πριν από έναν αιώνα.
Ο Περιφερειάρχης τόνισε τη σημασία της επίσκεψης του Πατριάρχη, υπογραμμίζοντας την προσωπικότητά του και τη συμβολή του στην προώθηση της ειρήνης και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Αναφέρθηκε επίσης στη σημασία των συνεργασιών και της αλληλεγγύης για την πρόοδο ενός τόπου, τονίζοντας ότι η Εκκλησία είναι βασικός εταίρος σε αυτές τις προσπάθειες.
Σχετικά με την Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων, ο κ. Τζιτζικώστας επισήμανε ότι αποτελεί σημείο συνεργασίας για όλη την κοινωνία του Κιλκίς. Το νέο συνεδριακό κέντρο, που κατασκευάστηκε με πόρους της Περιφέρειας, θα φιλοξενεί ποικιλία εκδηλώσεων, όπως συνέδρια, πολιτιστικές εκδηλώσεις και εκθέσεις. Ο Περιφερειάρχης ευχαρίστησε τον Αντιπεριφερειάρχη Βεργίδη για την πρωτοβουλία του στη δημιουργία αυτού του χώρου και τις τεχνικές υπηρεσίες που εργάστηκαν για την υλοποίησή του.
Η νέα αίθουσα θα μπορεί να φιλοξενεί πολιτιστικά δρώμενα και θα διαθέτει δυνατότητες μετάφρασης σε τρεις γλώσσες. Ο κ. Τζιτζικώστας δήλωσε ότι η αλληλεγγύη και η κοινωνική συνοχή είναι θεμελιώδεις αξίες για την πολιτική τους, τις οποίες ο Πατριάρχης προάγει διαρκώς.
Ο Πατριάρχης Βαρθολομαίος κήρυξε την έναρξη της πρώτης δράσης στη νέα αίθουσα με οικολογική ημερίδα με θέμα “Το όραμα μιας οικολογικής Μητροπόλεως για τον 21ο αιώνα”. Κατά την ομιλία του, συνεχάρη τον κ. Τζιτζικώστα για την ανάδειξή του ως Επίτροπος της Ελλάδας στην Ευρωπαϊκή Ένωση και ευχήθηκε “καλορίζικο” το έργο στο Διοικητήριο.Στην εκδήλωση παραβρέθηκαν πολλοί αξιωματούχοι, συμπεριλαμβανομένων Αντιπεριφερειαρχών από διάφορες περιοχές, Υπουργών, Βουλευτών και εκπροσώπων φορέων του Κιλκίς. Η παρουσία τους υπογραμμίζει τη σημασία της νέας αίθουσας ως χώρου συνάντησης και συνεργασίας για την τοπική κοινωνία.
Η νέα Αίθουσα Πολλαπλών Χρήσεων αναμένεται να λειτουργήσει ως πόλος έλξης για τη διοργάνωση ποικιλίας εκδηλώσεων που θα ενισχύσουν τη συνεργασία και τη συμμετοχή των πολιτών στην κοινωνική ζωή της περιοχής.
