Αδιανόητο περιστατικό σε νηπιαγωγείο της Αλεξανδρούπολης. Μια οικογένεια καταγγέλλει την σεξουαλική κακοποίηση του 5χρονου παιδιού τους, από συνομήλικους του κατά την διάρκεια του διαλλείματος. Το περιστατικό συνέβη την Παρασκευή όταν το παιδί γύρισε από το σπίτι του και ήταν εμφανώς επηρεασμένο από την κακοποίηση των συμμαθητών του.
Το παιδί μεταφέρθηκε στο Γενικό Πανεπιστημιακό Νοσοκομείο της Αλεξανδρούπολης. Σύμφωνα με πληροφορίες, υπήρχαν ευρήματα κακοποίησης στο παιδί. Στο μεταξύ, συνελήφθησαν οι γονείς των δύο 5χρονων αγοριών που υπέδειξε ο πατέρας για παραμέληση εποπτείας ανηλίκου, όπως και οι δύο εκπαιδευτικοί του νηπιαγωγείου.
Μιλώντας στο evros-news.gr , ο πατέρας του 5χρονου παιδιού τόνισε σχετικά με το περιστατικό: «Ήρθε το παιδί στο σπίτι σαν άρρωστο, ούτε έπινε ούτε έτρωγε. Το καταλάβαμε ότι το παιδί κάτι έχει. Κοιμήθηκε. Ξυπνάει κατά τις έξι, πάει τουαλέτα, πονούσε. Το ρωτάμε: “Τι έχει γίνει;”. Και μας λέει. Ο ένας το πιάνει, ο άλλος το κάνει και πρώτα το δέρνουν το παιδί. Πιο μπροστά, ήθελαν ένα άλλο παιδάκι, λέει, αλλά έφυγε από τα χέρια τους και έπιασαν το δικό μας. Το έχουν πειράξει το παιδί. Από την ίδια τάξη, νηπιαγωγείο. Δεν μπορούμε να καταλάβουμε και πήγαμε στο νοσοκομείο μετά και λέει “το παιδί πειράχτηκε”».
Το περιστατικό ακολουθεί τα προηγούμενα περιστατικά, τα οποία έχουν δει το φως της δημοσιότητας με τον ξυλοδαρμό της 14χρονης στη Γλυφάδα αλλά και την σύρραξη με μαχαίρια έξω από σχολείο στην Πετρούπολη. Το φαινόμενο της παραβατικότητας και βίας των ανηλίκων θα πρέπει να μπει άμεσα στο στόχαστρο της πολιτείας και της δικαιοσύνης, καθώς έχει πάρει δραματικές διαστάσεις.
