Νέα μεγάλη φωτιά, μετά τη χθεσινή κοντά στο λιμάνι του Πειραιά που κατέκαψε εγκαταλελειμμένο κτίριο, ακόμα μια φωτιά σε αντίστοιχο κτίριο μαίνεται στη συμβολή των οδών Ολυμπίας και Θηβών στη Νίκαια Αττικής.
Μαύροι καπνοί σκέπασαν το απόγευμα τον ουρανό της Νίκαιας κοντά στο Γενικό Κρατικό της Νίκαιας.
Για την κατάσβεσή της κινητοποιήθηκαν 18 πυροσβέστες με 5 οχήματα, καθώς και ειδικό κλιμακοφόρο όχημα.
Η κυκλοφορία έχει διακοπεί στην οδό Ολυμπίας λόγω της φωτιάς.
#Πυρκαγια σε εγκαταλελειμμένο κτίριο, στη συμβολή των οδών Ολυμπίας και Θηβών στη Νίκαια Αττικής. Κινητοποιήθηκαν 18 #πυροσβέστες με 5 οχήματα, καθώς και ειδικό κλιμακοφόρο όχημα.
— Πυροσβεστικό Σώμα (@pyrosvestiki) October 8, 2024
