Σε μία πολύ ανθρώπινη και άκρως παραδειγματική προσωπική εξομολόγηση προχώρησε χθες η αναπληρώτρια υπουργός Υγείας, Ειρήνη Αγαπηδάκη, κατά τη διάρκεια αλλά και στο περιθώριο της ενημέρωσης την οποία παρείχε στην Επιτροπή Κοινωνικών Υποθέσεων της Βουλής για το πρόγραμμα πρόληψης του καρκίνου του μαστού «Φώφη Γεννηματά».
«Και εγώ είμαι στην ομάδα του “Φώφη”, έχω ευρήματα η ίδια», ανέφερε στην Κοινοβουλευτική Επιτροπή, ενώ συνομιλώντας με δημοσιογράφους είπε: «Έχω εύρημα το οποίο δεν είναι κακόηθες, αλλά χρειάζεται παρακολούθηση ώστε, αν εξελιχθεί σε τέτοιο, να το εντοπίσω έγκαιρα».
Η ίδια ανέφερε επίσης ότι «δεν είναι κάτι που με ανησυχεί, είναι πολύ κοινό και χρειάζεται απλά παρακολούθηση», για να υπογραμμίσει: «Το είπα ακριβώς για να ενθαρρύνω τις γυναίκες να μη φοβούνται να κάνουν τη μαστογραφία τους. Η εξέταση αυτή μάς κάνει να έχουμε τον έλεγχο και να μπορούμε να προλαμβάνουμε έγκαιρα τα προβλήματα».
