Είναι χαρακτηριστικό ότι ακόμη και μετά το 208 km της ΠΑΘΕ στο ύψος της Ανθήλης οι οδηγοί παραμένουν εγκλωβισμένοι ακολουθώντας το ρεύμα προς Αθήνα. Μάλιστα, πολλοί απ’ αυτούς διαμαρτύρονται ότι δεν ενημερώθηκαν στα διόδια της Μαυρομαντήλας, ότι υπάρχει κάποιο πρόβλημα, δεν ενημερωθήκαν πριν φτάσουν στον κόμβο της Ανθήλης και χρειάστηκαν για να διανύσουν, με βήμα σημειωτόν, τα 10 χιλιόμετρα περισσότερο από 3 ώρες.
Είναι χαρακτηριστικό ότι μέχρι τις 3 το μεσημέρι δεν υπήρχε σοβαρό πρόβλημα στην εθνική οδό ωστόσο από κει και μετά αυξήθηκε η κίνηση από τον Ε65, από το Καρπενήσι αλλά και από την εθνική οδό με κατεύθυνση την Αθήνα με συνέπεια αυτή τη στιγμή τα αυτοκίνητα να είναι σχεδόν ακινητοποιημένα.
