Έρχονται πρόστιμα στους οδηγούς ταξί που δεν έχουν αυτοκόλλητο για POS

Από την ερχόμενη Δευτέρα, σε όσους οδηγούς δεν έχουν το αυτοκόλλητο στα οχήματά τους θα επιβάλλεται πρόστιμο 1.000 ευρώ
15
Νοέμβριος
2024
Χωρίς ταξί σήμερα η Αττική

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Με πρόστιμα απειλούνται πλέον οι οδηγοί ταξί, που δεν έχουν επικολλήσει στο πίσω δεξιά τζάμι το αυτοκόλλητο, το οποίο ενημερώνει τους επιβάτες ότι τα ταξί είναι υποχρεωμένα να δέχονται πληρωμές μέσω POS.

Καθ’ όλη τη διάρκεια της εβδομάδας, οι ελεγκτές της ΑΑΔΕ πραγματοποίησαν ελέγχους σε πιάτσες σε όλη την Αττική, κάνοντας συστάσεις σε όσους οδηγούς δεν έχουν συμμορφωθεί.

Εκτιμάται ότι οι έλεγχοι έχουν αυξήσει το ποσοστό συμμόρφωσης και γι’ αυτό θα ενταθούν, ώστε όλα τα ταξί να φέρουν τη σχετική σήμανση.

Πλέον, από την ερχόμενη Δευτέρα, σε όσους οδηγούς δεν έχουν το αυτοκόλλητο στα οχήματά τους, θα επιβάλλεται πρόστιμο 1.000 ευρώ.

Ηράκλειο: Έργο-μαμούθ 5,7 εκατ. ευρώ για δύο νέες αστικές παραλίες στην παραλιακή

Ένα από τα σημαντικότερα και πιο σύνθετα έργα, το…

Rafael Oliveira: Ποιος είναι ο νέος CEO της Heineken που καλείται να σώσει τις πωλήσεις μπίρας

Η Heineken προχωρά σε μια ιστορική αλλαγή στην ηγεσία…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ