Πώς θα κινηθούν Μετρό, Ηλεκτρικός και Τραμ στην απεργία της Τετάρτης

Θα γίνουν στάσεις εργασίας από την έναρξη της κυκλοφορίας έως 09:00 το πρωί και από τις 21:00 έως την λήξη της κυκλοφορίας
18
Νοέμβριος
2024
Ειδικό δρομολόγιο λεωφορείου Κατεχάκη-Χαλάνδρι λόγω ατυχήματος στο Μετρό

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Τη συμμετοχή τους στην 24ωρη πανεργατική απεργία της 20ης Νοεμβρίου που έχει προκηρύξει η ΓΣΕΕ αποφάσισαν οι εργαζόμενοι στο Μετρό – στις γραμμές 2 και 3, καθώς σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ (Σωματείο Εργαζομένων Λειτουργίας Μετρό Αθηνών) αποφασίστηκε να πραγματοποιηθούν στάσεις εργασίας από την έναρξη της κυκλοφορίας έως τις 9:00 π.μ. και από τις 21:00 έως τη λήξη της κυκλοφορίας.

«Διεκδικούμε προσλήψεις μόνιμου και τακτικού προσωπικού για όλες τις κενές οργανικές θέσεις, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού, ουσιαστικές αυξήσεις στους βασικούς μισθούς, δημόσια δωρεάν υγειά, δημόσια δωρεάν παιδεία, πάταξη της αισχροκέρδειας στα είδη πρώτης ανάγκης και διαβίωσης, επέκταση στις συμβάσεις των Εργαζομένων με το πρόγραμμα ΔΥΠΑ της ΣΤΑΣΥ» τονίζεται σε ανακοίνωση του ΣΕΛΜΑ.

Η απόφαση αυτή, τονίζει το Σωματείο, ελήφθη προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι απεργοί διαδηλωτές και να μπορέσουν να μεταβούν μαζικά στα συλλαλητήρια.

Το σωματείο παράλληλα αναφέρει πως όσοι εργαζόμενοι το επιθυμούν μπορούν να απεργήσουν όλο το 24ωρο, με κάλυψη της ΓΣΕΕ.

Σύμφωνα με πληροφορίες τις ίδιες ώρες αναμένεται να προβούν σε στάσεις εργασίας και ο ηλεκτρικός σιδηρόδρομος και το Τραμ.

Αναμένονται οι επίσημες ανακοινώσεις των σωματείων εργαζομένων της ΣΤΑΣΥ και του Τραμ.

Υπενθυμίζεται ότι οι εργαζόμενοι στα λεωφορεία και στα τρόλεϊ θα συμμετάσχουν στην κινητοποίηση της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ με στάσεις εργασίας.

Η ανακοίνωση του σωματείου ΣΕΛΜΑ

Το ΣΕΛΜΑ συμμετέχει στην πανελλαδική απεργία της ΓΣΕΕ την Τετάρτη στις 20/11/2024. Διεκδικούμε προσλήψεις μόνιμου και τακτικού προσωπικού για όλες τις κενές οργανικές θέσεις, επαναφορά 13ου και 14ου μισθού, ουσιαστικές αυξήσεις στους βασικούς μισθούς, δημόσια δωρεάν υγειά, δημόσια δωρεάν παιδεία, πάταξη της αισχροκέρδειας στα είδη πρώτης ανάγκης και διαβίωσης, επέκταση στις συμβάσεις των Εργαζομένων με το πρόγραμμα ΔΥΠΑ της ΣΤΑ.ΣΥ.

Για όλους τους παραπάνω λόγους προκηρύσσουμε στάσεις εργασίας, από την έναρξη της κυκλοφορίας έως 09:00 το πρωί και από τις 21:00 έως την λήξη της κυκλοφορίας το βράδυ.

(Η απόφαση αυτή πάρθηκε προκειμένου να εξυπηρετηθούν οι απεργοί διαδηλωτές και να μπορέσουν να μεταβούν μαζικά στα συλλαλητήρια). Παρακαλούνται οι υπηρεσίες της ΣΤΑ.ΣΥ να στείλουν στο email του σωματείου μας το προσωπικό ασφαλείας. Όσοι συνάδελφοι επιθυμούν, μπορούν να απεργήσουν ολόκληρο το 24ωρο με κάλυψη της ΓΣΕΕ.

ΥΠΕΞ ΗΠΑ: «Πρόοδος στις συνομιλίες Ισραήλ-Λιβάνου»

Ο υπουργός Εξωτερικών των ΗΠΑ Μάρκο Ρούμπιο, που πραγματοποιεί…

Μια «ωραία νύφη» 60 εκατ. ευρώ: Γιατί η Μητσόπουλος γυρίζει την πλάτη σε funds και «μνηστήρες»

Με αφετηρία το μακρινό 1964 και μια αρχική χοιροτροφική…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ