Βαρυποινίτης έμπορος ναρκωτικών πήρε άδεια και δεν γύρισε ποτέ

Ο δράστης κρατείται στις φυλακές από το 2019 κατόπιν απόφασης του Πενταμελούς Εφετείου Ιωαννίνων
27
Νοέμβριος
2024
Τέσσερα χρόνια φυλάκισης για τον επιδειξία του Περιστερίου

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Δικογραφία για παραβίαση άδειας που έλαβε από το σωφρονιστικό κατάστημα του Αγίου Στεφάνου, σχηματίστηκε σε βάρος ενός 35χρονου Αλβανού, από το Τμήμα Ασφαλείας Δυτικής Αχαΐας.

Συγκεκριμένα, ο αλλοδαπός δεν επέστρεψε -ως όφειλε- στις φυλακές μετά τη λήξη εξαήμερης τακτικής άδειας που του είχε χορηγηθεί, σύμφωνα με το tempo24.news.

Ο δράστης κρατείται στις φυλακές από το 2019 κατόπιν απόφασης του Πενταμελούς Εφετείου Ιωαννίνων, σύμφωνα με την οποία καταδικάστηκε σε ποινή κάθειρξης 15 ετών και 6 μηνών και χρηματικό πρόστιμο 50.000 ευρώ, για διακίνηση ναρκωτικών.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ