Συνεχίζει να είναι κλειστή η σήραγγα των Τεμπών μετά τις βροχές που έπληξαν την Θεσσαλία από την κακοκαιρία Bora. Ο Παναγιώτης Τερεζάκης, Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΣΕ, ενημέρωσε ότι η κατάσταση στη σήραγγα των Τεμπών έχει βελτιωθεί, καθώς έχει απομακρυνθεί το μεγαλύτερο μέρος των νερών. Τα συνεργεία εργάζονται για τον καθαρισμό της σήραγγας, απομακρύνοντας λάσπες και φερτά υλικά.
Ο προγραμματισμός είναι να καθαριστεί τουλάχιστον μία από τις δύο τροχιές μέχρι το βράδυ, ώστε να δοθεί η δυνατότητα επαναλειτουργίας της γραμμής με μονή κυκλοφορία. Ο κύριος στόχος είναι η μεταφορά εμπορικών φορτίων, καθώς έχουν συσσωρευτεί σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
Ο κ. Τερεζάκης ανέφερε ότι η βροχόπτωση ήταν πρωτοφανής για την περιοχή, με αποτέλεσμα τη δημιουργία ισχυρών ρευμάτων που παρέσυραν υλικά και προκάλεσαν φράξιμο στο τεχνικό που προστάτευε τη σήραγγα.
Μετά την αποκατάσταση της σήραγγας, θα διεξαχθούν αυτοψίες και μελέτες για τη λήψη μέτρων ασφαλείας ώστε να αποφευχθούν παρόμοια φαινόμενα στο μέλλον. Έχουν ήδη εγκατασταθεί κάμερες που παρακολουθούν συνεχώς τη σήραγγα, με το Κέντρο Ελέγχου Σηράγγων στη Λάρισα να λειτουργεί 24 ώρες την ημέρα για την παρακολούθηση και την άμεση αντίδραση σε αντίστοιχες καταστάσεις.
Η μονή γραμμή αναμένεται να ανοίξει μέχρι το βράδυ για εμπορικές αμαξοστοιχίες, με στόχο την κανονική λειτουργία των δρομολογίων από αύριο το πρωί, εφόσον δεν υπάρξουν ακραία καιρικά φαινόμενα.
