Διακοπή κυκλοφορίας στον Άγιο Δημήτριο λόγω καθίζησης του οδοστρώματος

1
Δεκέμβριος
2022

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Καθίζηση οδοστρώματος σημειώθηκε νωρίτερα το μεσημέρι στον Άγιο Δημήτριο και πιο συγκεκριμένα στην οδό Αγίου Κωνσταντίνου και Ελένης.

Για τον σκοπό αυτό, έχει διακοπεί η κυκλοφορία στη συγκεκριμένη οδό, από το ύψος της οδού Ολύμπου μέχρι και την Στρατηγού Μακρυγιάννη.

Το Παράδοξο της Τεχνητής Νοημοσύνης: Πώς η «Έκρηξη» του AI Στραγγαλίζει τα Κέρδη των Τεχνολογικών Κολοσσών

 Αντί για εκτόξευση κερδών, οι μεγάλες εταιρείες του κλάδου…

Πράσινη «Βόμβα» στην Άμυνα: Οριστική Συμφωνία του Παναθηναϊκού με τον Στέφαν Ντε Φράι

Το «Τριφύλλι» κινήθηκε με μεθοδικότητα και απέσπασε το μεγάλο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ