Σε 12 μήνες με αναστολή καταδικάστηκε ο 19χρονος που έβαψε με σπρέι στο μετρό Θεσσαλονίκης

Ο 19χρονος έγινε ο πρώτος που συνελήφθη για αδίκημα που αφορά το Μετρό Θεσσαλονίκης
11
Δεκέμβριος
2024
Δίωξη σε τρεις 17χρονους για τον ξυλοδαρμό συνομήλικου τους

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ως πράξη για να αποδείξει την αγάπη του στην κοπέλα του χαρακτήρισε τα γκράφιτι σε σταθμό του μετρό Θεσσαλονίκης ο 19χρονος που συνελήφθη τα ξημερώματα της περασμένης Κυριακής.

Όπως γράφει η voria.gr, ο ίδιος κάθισε στο εδώλιο του Αυτόφωρου Μονομελούς Πλημμελειοδικείου Θεσσαλονίκης που τον έκρινε ένοχο για διακεκριμένη περίπτωση φθοράς ξένης ιδιοκτησίας σε αντικείμενο που χρησιμοποιείται για κοινό όφελος επιβάλλοντάς του ποινή φυλάκισης 12 μηνών με τριετή αναστολή, ενώ του αναγνώρισε το ελαφρυντικό της μετεφηβικής ηλικίας.

Υπενθυμίζεται ότι ο 19χρονος συνελήφθη από περιπολούντες αστυνομικούς και πάνω του έφερε δύο σπρέι καφέ και πράσινου χρώματος, ενώ φορούσε μαύρη κουκούλα και χειρουργική μάσκα.

Στην απολογία του παραδέχτηκε την πράξη του, σημείωσε όμως ότι το έκανε λόγω του έρωτά του για την κοπέλα του.

«Ήμασταν με την παρέα μου και μια άλλη παρέα μάς έδωσε τα σπρέι. Το έκανα λόγω απερισκεψίας για να το παίξω μάγκας. Έκανα ένα λόγκο σε τέσσερα σημεία, δύο στη τζαμαρία και δύο στο τοιχάκι πιο δίπλα για να δείξω στη φίλη μου τον έρωτά μου και να την εντυπωσιάσω», είπε χαρακτηριστικά όταν ρωτήθηκε τι σημαίνουν τα αρχικά «H.A.T.E.» (Heart A. to E.) που έγραψε, εξηγώντας ότι πρόκειται για τα ονόματά τους.

«Δεν ασχολούμαι καθόλου με το γκράφιτι, ακόμα και την κουκούλα και τη μάσκα μου τα έδωσαν οι άλλοι. Θα τα έσβηνα αλλά δεν πρόλαβα», πρόσθεσε.

Το Βρετανικό «Ναι» στο Peppol Δικαιώνει την Ελλάδα: Το Ψηφιακό Οικοσύστημα της i-spirit και ο Οραματιστής Νίκος Σπυρόπουλος

Στη σύγχρονη παγκοσμιοποιημένη οικονομία, οι αποφάσεις των μεγάλων κρατικών…

Institute of Life – IASO: «Νοιάσου για την Γονιμότητά σου»

Με μεγάλη επιτυχία πραγματοποιήθηκε στο Golden Hall, τον πιο…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ