Αποκαταστάθηκε η κυκλοφορία οχημάτων στο κέντρο της Αθήνας, μετά την ολοκλήρωση συγκέντρωσης του ΠΑΜΕ.
Κανονικά διεξάγεται η κυκλοφορία καθώς ολοκληρώθηκε η συγκέντρωση διαμαρτυρίας που πραγματοποίησαν στην Πλατεία Συντάγματος το ΠΑΜΕ και άλλα εργατικά σωματεία ενάντια στο νέο κρατικό προϋπολογισμό για το 2025.
