Ένοχη και στο Εφετείο η 37χρονη για την αρπαγή και σεξουαλική κακοποίηση της Μαρκέλλας

Της επιβλήθηκε ποινή κάθειρξης 19,5 ετών χωρίς να της αναγνωριστεί κανένα ελαφρυντικό ενώ στο συνεργό της ποινή φυλάκισης 2 ετών, με 3ετή αναστολή
7
Ιανουάριος
2025
Τέσσερα χρόνια φυλάκισης για τον επιδειξία του Περιστερίου

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ποινή κάθειρξης 19,5 ετών επέβαλε το Μικτό Ορκωτό Εφετείο Θεσσαλονίκης στην 37χρονη για την αρπαγή και σεξουαλική κακοποίηση την ανήλικης μαθήτριας στη Θεσσαλονίκη -υπόθεση που διαδραματίστηκε τον Ιούνιο του 2020 και είχε συγκλονίσει την κοινή γνώμη.

Το Δικαστήριο έκρινε την 37χρονη (εκ νέου) ένοχη για αρπαγή, βιασμό και γενετήσιες πράξεις εις βάρος ανηλίκου, όπως επίσης για προμήθεια και κατοχή ναρκωτικών (για ιδία χρήση) και έκθεση σε κίνδυνο. Δεν της αναγνωρίστηκε κανένα ελαφρυντικό και μετά την ετυμηγορία των δικαστών επέστρεψε στις φυλακές. Πρωτόδικα είχε καταδικαστεί σε κάθειρξη 21 ετών και 7 μηνών.

Στο εδώλιο του ίδιου Δικαστηρίου κάθισε ένας 44χρονος, ο οποίος καταδικάστηκε σε φυλάκιση 2 ετών, με 3ετή αναστολή, για το πλημμέλημα της παρασιώπησης εγκλημάτων, επειδή γνώριζε για τις πράξεις της 37χρονης και δεν τις κατήγγειλε στις Αρχές. Ο ίδιος, στο πρωτοβάθμιο δικαστήριο είχε καταδικαστεί για συνέργεια στην αρπαγή και τού είχε επιβληθεί φυλάκιση 4 ετών (ήταν ελεύθερος ενόψει του Εφετείου).

Στην απολογία της, η βασική κατηγορούμενη έκανε στροφή 180 μοιρών όσον αφορά την υπερασπιστική της θέση, κατηγορώντας ευθέως τον 44χρονο ως «εμπνευστή» της αρπαγής και τονίζοντας ότι ενεργούσε καθ’ υπόδειξή του κι ότι εκείνος ασέλγησε εις βάρος της ανήλικης. «Ήταν καλός στο να με χειρίζεται. Ήμουν σαν στρατιωτάκι», είπε -μεταξύ άλλων- και ζήτησε συγγνώμη από τους οικείους της 15χρονης (σήμερα) παθούσας. «Έχω μετανιώσει πάρα πολύ, μία συγγνώμη είναι λίγη, το μετανιώνω κάθε μέρα. Ζω και παλεύω με τις ενοχές μου. Ντρέπομαι για τον εαυτό μου, τον μισώ», πρόσθεσε.

Από την πλευρά του, ο 44χρονος αρνήθηκε την εμπλοκή του στην υπόθεση, ενώ ανέφερε ότι συνευρισκόταν επί πληρωμή με την 37χρονη έπειτα από γνωριμία σε σχετικές σελίδες του διαδικτύου. «Όταν άκουσα για το Amber Alert έπαθα σοκ. Την πίεζα να πάρει τηλέφωνο την αστυνομία και να δώσει πίσω το παιδί. Με είχε πείσει με το παραμύθι της. Αν ήξερα ότι το παιδί κινδύνευε θα έπαιρνα εγώ ο ίδιος την αστυνομία. Δεν μου είχε περάσει από το μυαλό ότι το παιδί κινδυνεύει», ανέφερε στην απολογία του.

Είχε προηγηθεί η κατάθεση της μητέρας της ανήλικης, η οποία ανατρέχοντας πίσω στον χρόνο, περιέγραψε την υπόθεση, όπως τη βίωσε εκείνη. «Μέναμε στην ίδια οικοδομή, ήμασταν γείτονες, δεν κάναμε παρέα, αλλά έκαναν παρέα τα παιδιά μας», είπε η μάρτυρας, αναφερόμενη στην κατηγορούμενη. Μιλώντας για τη στιγμή που συνάντησε την κόρη της στο νοσοκομείο, μετά την απελευθέρωσή της, είπε: «Ήταν τρομαγμένη, φοβισμένη, έκλαιγε συνεχώς». Διερωτήθηκε, δε, ποιος ήταν ο λόγος που η 37χρονη πήρε το ανήλικο παιδί και πρόσθεσε: «Ας έπαιρνε εμένα». Όπως κατέθεσε η ίδια, η κόρη της εξακολουθεί να διαμένει σε δομή φιλοξενίας ανηλίκων και την επισκέπτεται δύο φορές τον μήνα. «Ένας άγγελος ήταν… Μέχρι και τώρα είναι τρομαγμένη, την παρακολουθούν ψυχολόγοι», ανέφερε η μητέρα.

Δήμος Αθηναίων: Ένας στους τρεις άστεγους βρίσκεται στον δρόμο για περισσότερα από πέντε χρόνια

Το ζήτημα της αστεγίας στην Αθήνα παραμένει ένα σύνθετο…

Όμιλος AKTOR: Αναπτυξιακή δυναμική με διεθνή προσανατολισμό

Ο Όμιλος AKTOR υλοποιεί το μεγαλύτερο πρόγραμμα στρατηγικής χρηματοδότησής…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ