Mε τη συνδρομή ιδιωτικού χιονοστρωτήρα μεταφέρθηκε στο χιονοδρομικό κέντρο Σέλι, ο 23χρονος χιονοδρόμος, ο οποίος εντοπίστηκε γύρω στη 1 το μεσημέρι, καλά στην υγεία του, στο δασοφυλάκιο “Πριόνια”.
Τα ίχνη του χάθηκαν, χθες το απόγευμα, όταν πήγε με την παρέα του στο χιονοδρομικό κέντρο του Σελίου, στην Ημαθία.
Σύμφωνα με την ΕΡΤ, ο 23χρονος βρέθηκε για λίγο στις αγκαλιές συγγενών και φίλων και στη συνέχεια μεταφέρθηκε για προληπτικούς λόγους στο νοσοκομείο της Βέροιας με ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ.
