Μετά την ανακοίνωση του Αλέξη Κούγια, ο οποίος γνωστοποίησε ότι θα υποβάλει μηνύσεις κατά της Έλενας Ακρίτα, του Στέφανου Κασσελάκη και του Σπύρου Μπιμπίλα, ζητώντας παράλληλα την άρση ασυλίας της βουλευτού του ΣΥΡΙΖΑ και του βουλευτή της Πλεύσης Ελευθερίας, ο Σπύρος Μπιμπίλας αντέτεινε τη δική του απάντηση.
Ο Αλέξης Κούγιας, στην ανακοίνωσή του, εξηγεί ότι οι μηνύσεις κατά της κυρίας Ακρίτα και του κυρίου Κασσελάκη σχετίζονται με τον χαρακτηρισμό «ομοφοβικός» που τους αποδόθηκε, ενώ για τον κύριο Μπιμπίλα, η αμφισβήτηση ότι ο ποινικολόγος υπερασπίζεται «εγκληματίες» αποτέλεσε αιτία για την μήνυση.
Σε δηλώσεις που έκανε στο «Πρωινό» το πρωί της Τρίτης 14 Ιανουαρίου, ο Σπύρος Μπιμπίλας τόνισε πως ο Αλέξης Κούγιας παρερμήνευσε τις δηλώσεις του, οι οποίες αφορούσαν στον ίδιο και τον λόγο που δεν ακολούθησε το επάγγελμα του νομικού. Επίσης, σημείωσε ότι νιώθει σεβασμό προς τον ποινικολόγο και ότι στενοχωρήθηκε για τις εικόνες που κυκλοφόρησαν στο Διαδίκτυο που τον έδειχναν καταβεβλημένο, από το πρόβλημα υγείας που αντιμετωπίζει τα τελευταία χρόνια.
Ο Σπύρος Μπιμπίλας δήλωσε χαρακτηριστικά: «Ο κύριος Κούγιας δεν έχει καταλάβει τι έχω πει. Είπα ότι τον σέβομαι ως ποινικολόγο, σέβομαι όλα αυτά που κάνει. Και είπα για τον εαυτό μου, ότι δεν ακολούθησα τη νομική οδό στο επάγγελμα γιατί δεν ήθελα ποτέ να αναγκαστώ να υπερασπίζομαι ανθρώπους ενόχους και να προσπαθώ να τους κάνω αθώους. Αυτό δεν αφορά τον κύριο Κούγια, αφορά τον εαυτό μου. Αν δεν καταλαβαίνει τι έχω πει, δε φταίω εγώ. Αντίθετα είπα ότι τον σέβομαι και στενοχωρήθηκα για την εικόνα που είδα. Τι πιο ανθρώπιν από αυτό;».
