Παράλληλη λειτουργία του παλιού και νέου συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης ζητά ο ΙΣΑ

Ο ΙΣΑ τονίζει ότι τα προβλήματα δυσλειτουργίας του νέου συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης συνεχίζονται
21
Ιανουάριος
2025

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Ιατρικός Σύλλογος Αθηνών (ΙΣΑ) ζητά την παράλληλη λειτουργία του παλιού και νέου συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης για να διευκολυνθούν οι γιατροί και ασθενείς.

Ο ΙΣΑ τονίζει ότι τα προβλήματα δυσλειτουργίας του νέου συστήματος ηλεκτρονικής συνταγογράφησης συνεχίζονται και σήμερα.

Ειδικότερα, όπως αναφέρεται σε ανακοίνωση του ΙΣΑ, σε επικοινωνία του Προέδρου του Συλλόγου Γιώργου Πατούλη, με τον Υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης Δ. Παπαστεργίου, ο υπουργός είπε ότι θα ενημερώσει την ΗΔΙΚΑ και θα δώσει εντολή για την παράλληλη λειτουργία των δύο συστημάτων.

«Αναμένουμε την υλοποίηση αυτής της απόφασης», καταλήγει ο ΙΣΑ.

Συναγερμός στο Λουτράκι: Μεγάλη φωτιά σε ξενοδοχείο στο κέντρο της πόλης – Φόβοι για εγκλωβισμένους

Σε κατάσταση κόκκινου συναγερμού βρίσκεται το Λουτράκι το βράδυ…

Πράγα: Το Συνταγματικό Δικαστήριο δικαιώνει τον πρόεδρο Πετρ Πάβελ για τη σύνοδο του ΝΑΤΟ

ΣΤο ανώτατο δικαστικό όργανο εξέδωσε κατεπείγουσα διαταγή, υποχρεώνοντας την…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ