Ένας 46χρονος άνδρας κατηγορείται ότι διέρρηξε συνολικά 16 σπίτια στον δήμο Θερμαϊκού της Θεσσαλονίκης. Η λεία του περιλάμβανε 4.500 ευρώ σε μετρητά, κοσμήματα, ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές, καθώς και προσωπικά αντικείμενα των ιδιοκτητών. Επιπλέον, φέρεται να διέρρηξε και ένα σταθμευμένο όχημα.
Οι ενέργειές του αποκαλύφθηκαν από αστυνομικούς του Τμήματος Δίωξης και Εξιχνίασης Εγκλημάτων Θερμαϊκού. Κατά του 46χρονου σχηματίστηκε δικογραφία για διακεκριμένες κλοπές, οι οποίες πραγματοποιήθηκαν μεταξύ Απριλίου και Οκτωβρίου του 2022. Η δικογραφία έχει ήδη διαβιβαστεί στην Εισαγγελία Πρωτοδικών Θεσσαλονίκης για τις επόμενες ενέργειες.
