Ένταση προκλήθηκε έξω από το Δικαστικό Μέγαρο Ηρακλείου, όπου συγκεντρωμένο πλήθος εκφράζει την οργή του για την υπόθεση κακοποίησης του 3χρονου Άγγελου, ο οποίος νοσηλεύεται σε κρίσιμη κατάσταση στη ΜΕΘ. Η 26χρονη μητέρα και ο 44χρονος σύντροφός της οδηγήθηκαν στα δικαστήρια υπό ισχυρή αστυνομική παρουσία.
Οι αστυνομικοί δηλώνουν συγκλονισμένοι, καθώς δεν έχουν ξαναδεί τόσο κακοποιημένο παιδί σε τόσο μικρή ηλικία. Ο 44χρονος πατριός αρνείται κάθε εμπλοκή, ρίχνοντας την ευθύνη στη μητέρα, ενώ υποστηρίζει ότι είχε καταγράψει τις κακοποιήσεις για να την καταγγείλει. Ζητά εξέταση από ψυχίατρο και νέα ιατροδικαστική πραγματογνωμοσύνη. Η πρώην σύζυγός του τον υπερασπίζεται, υποστηρίζοντας ότι ήθελε να προστατεύσει το παιδί.
Η μητέρα ισχυρίζεται ότι δεν ήταν παρούσα όταν τραυματίστηκε ο γιος της. Η υπόθεση έχει σοκάρει την κοινή γνώμη, με το πλήθος στα δικαστήρια να ζητά δικαιοσύνη.
φωτογραφία: cretalive.gr
