Άνοιξε με εντολή της ΕΛ.ΑΣ ο σταθμός του Μετρό «Ευαγγελισμός». Νωρίτερα είχε κλείσει λόγω συγκέντρωσης που πραγματοποιείται από ομάδα αντιεξουσιαστών.
Η συγκέντρωση γίνεται ενάντια στην συγκέντρωση που είχαν προαναγγείλει για αύριο στις 19:00 η Χρυσή Αυγή και άλλες οργανώσεις, στο Μνημείο Πεσόντων Ιμίων στην πλατεία Ρηγίλλης, που ωστόσο έχει απαγορευθεί από την αστυνομία.
Ομάδα 100 περίπου ατόμων που φέρονται να είναι ενάντια στην επέτειο μνήμης των Ιμίων συγκεντρώθηκαν στον σταθμό Ευαγγελισμό, με σκοπό να προσεγγίσουν το μνημείο. Ο σταθμός έκλεισε υπό τον φόβο επεισοδίων.
«Σας ενημερώνουμε, πως με εντολή της ΕΛ.ΑΣ έκλεισε προσωρινά ο σταθμός του Μετρό Ευαγγελισμός. Οι συρμοί διέρχονται από αυτόν χωρίς στάση», ανακοίνωσε η ΣΤΑΣΥ.
Υπενθυμίζεται ότι η ΕΛ.ΑΣ., προχώρησε σε απαγόρευση συγκεντρώσεων για αύριο Σάββατο (01/02) στο κέντρο της Αθήνας.
