Συνεχίζονται με αμείωτο ρυθμό και ένταση οι σεισμικές δονήσεις στο θαλάσσιο χώρο ανάμεσα σε Σαντορίνη και Αμοργό, καθώς νέοι ισχυροί σεισμοί καταγράφτηκαν μέσα σε διάστημα δύο λεπτών αργά το απόγευμα της Τετάρτης, οι οποίοι μάλιστα έγιναν αισθητή και στην Αθήνα.
Συγκεκριμένα, εκδηλώθηκε σεισμός 4,7 Ρίχτερ στις 19:47 με την εστία του να εντοπίζεται σε βάθος 19.4 χιλιομέτρων, σύμφωνα με τις πρώτες εκτιμήσεις του Γεωδυναμικού Ινστιτούτου, ενώ το επίκεντρο του υπολογίζεται στα 16 χλμ. νοτιοδυτικά της Αρκεσίνης Αμοργού.
Δύο λεπτά νωρίτερα, στις 19:45 σημειώθηκε και άλλος σεισμός, μεγέθους 4,3 Ρίχτερ με το επίκεντρό του να εντοπίζεται 15 Χλμ. νότια – νοτιοανατολικά της Αρκεσίνης Αμοργού και σε βάθος 5 χιλιομέτρων.
Συνεχίζεται η «μεγάλη έξοδος» από τη Σαντορίνη
Χιλιάδες άνθρωποι αναχωρούν από τη Σαντορίνη με πλοία και αεροπλάνα. Το βράδυ της Τρίτης, το Blue Star Chios απέπλευσε γεμάτο από το λιμάνι Αθηνιός της Σαντορίνης, λόγω των αλλεπάλληλων σεισμικών δονήσεων.
Οι περισσότεροι ήταν εργαζόμενοι που άφησαν τις δουλειές τους, φοβούμενοι ισχυρό χτύπημα του Εγκέλαδου. Το πλοίο ήταν το τελευταίο της ημέρας με προορισμό απευθείας το λιμάνι του Πειραιά.
Σύμφωνα με πληροφορίες, συνολικά 11.000 άνθρωποι έχουν ήδη εγκαταλείψει το νησί. Από την Τρίτη (04/02), προστίθενται συνεχώς νέα έκτακτα δρομολόγια αεροπορικά και ακτοπλοϊκά προκειμένου να εξυπηρετηθεί η αυξημένη ζήτηση.
Κλειστά θα παραμείνουν τα σχολεία έως και την Παρασκευή 07/02/2025 σε Θήρα, Ανάφη, Ίο και Αμοργό, ενώ διαπιστώθηκε ότι η σεισμική ακολουθία στη θαλάσσια περιοχή της Ανύδρου, μεταξύ Θήρας και Αμοργού, είναι ιδιαίτερα αυξημένη με 200 σεισμούς από την 1η Φεβρουαρίου με μέγεθος άνω του 3.0 (και με μέγιστο καταγεγραμμένο μέγεθος 4.9).
Κλειστά σχολεία την Πέμπτη και την Παρασκευή στη Νάξο
Την αναστολή λειτουργίας των σχολείων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης του Δήμου Νάξου και Μικρών Κυκλάδων για την Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου και την Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου αποφάσισαν οι τοπικές Αρχές λόγω της συνεχιζόμενης σεισμικής δραστηριότητας στη Σαντορίνη.
