Ο τραγουδιστής Χρήστος Μάστορας οδηγήθηκε στα δικαστήρια της Ευελπίδων για να δικαστεί στο Αυτόφωρο για επικίνδυνη οδήγηση και οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ.
Η δίκη αναβλήθηκε για τις 19 Φεβρουαρίου, κατόπιν αιτήματος της πλευράς του κατηγορούμενου και του εισαγγελέα, προκειμένου να εξεταστεί ο αστυνομικός που έκανε το σήμα στον Χρήστος Μάστορα και να διενεργηθεί πραγματογνωμοσύνη στο βιντεοληπτικό υλικό.
Ο συνήγορος του τραγουδιστή υποστήριξε ότι δεν υπήρξε επικίνδυνος ελιγμός στην οδήγηση, ενώ ο Μάστορας δήλωσε λύπη για την οδήγηση υπό την επήρεια αλκοόλ. Κατά την προσέλευσή του, ο τραγουδιστής απέφυγε τις κάμερες και συνοδευόταν από τη σύντροφό του, Γαρυφαλλιά Καληφώνη.
Η σύλληψη του Χρήστου Μάστορα έγινε όταν, μετά από αλκοτέστ σε μπλόκο της τροχαίας, διαπιστώθηκε ότι είχε υπερβεί το όριο αλκοόλ. Ο ίδιος, σε ανάρτησή του, παραδέχτηκε το λάθος του και δήλωσε έτοιμος να πληρώσει για αυτό.
