Άνοιξαν οι σταθμοί του μετρό στο Σύνταγμα και το Πανεπιστήμιο μετά από εντολή της αστυνομίας.
Σήμερα, Παρασκευή 7 Φεβρουαρίου, είχαν προγραμματιστεί κινητοποιήσεις σε διάφορες πόλεις της Ελλάδας με αφορμή τη συμπλήρωση δύο χρόνων από το δυστύχημα στα Τέμπη.
Στην Αθήνα, πραγματοποιήθηκε διαδήλωση στις 12 το μεσημέρι στα Προπύλαια, στην οποία συμμετείχαν μαθητές, φοιτητές και εκπαιδευτικοί. Η ΟΛΜΕ είχε προκηρύξει 3ωρη διευκολυντική στάση εργασίας (11:00-14:00) για τη διευκόλυνση της συμμετοχής των εκπαιδευτικών.
Στη Θεσσαλονίκη, επίσης έγιναν τρεις συγκεντρώσεις: μία στις 10:30 στην πλατεία Λαγκαδά από μαθητές σχολείων της περιοχής, μία στις 12:00 στο άγαλμα Βενιζέλου από φοιτητές και μία στις 18:00 στην Καμάρα από μέλη του αντιεξουσιαστικού χώρου.
