Το Διοικητικό Συμβούλιο της ΕΣΗΕΑ, ανταποκρινόμενο στο αίτημα των συναδέλφων δημοσιογράφων του ραδιοφωνικού σταθμού «105,5 ΣΤΟ ΚΟΚΚΙΝΟ», αποφάσισε την κήρυξη τρίωρων στάσεων εργασίας την Τετάρτη, 19 Φεβρουαρίου 2025, από τις 06:00 έως τις 09:00 και από τις 21:00 έως τις 24:00. Η κινητοποίηση πραγματοποιείται με βασικά αιτήματα:
- Την άμεση εξόφληση των δεδουλευμένων αποδοχών των δημοσιογράφων για τους μήνες Νοέμβριο-Δεκέμβριο 2024 και Ιανουάριο 2025.
- Τη δέσμευση του βασικού μετόχου, ΣΥΡΙΖΑ, για την καταβολή των δεδουλευμένων αποδοχών του Φεβρουαρίου 2025.
- Την έναρξη διαβούλευσης μεταξύ του βασικού μετόχου και της ΕΣΗΕΑ για την εξέταση των εργασιακών ζητημάτων των δημοσιογράφων του σταθμού.
- Την άμεση κατάθεση βιώσιμου σχεδίου για την εξεύρεση πόρων και χρηματοδότησης.
