Γ.Γ. του Σωματείου Εργαζομένων ΣΕΛΜΑ: Τα ΜΜΜ θα εξυπηρετήσουν τους διαδηλωτές την Παρασκευή

Όπως ανέφερε, οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να διευκολύνουν τη μετακίνηση του κόσμου προς και από το κέντρο της Αθήνας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή
24
Φεβρουάριος
2025
Γ.Γ. του Σωματείου Εργαζομένων ΣΕΛΜΑ: Τα ΜΜΜ θα εξυπηρετήσουν τους διαδηλωτές την Παρασκευή

SHARE

Facebook
X
LinkedIn
Reddit
Telegram
Email

Ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων ΣΕΛΜΑ, Σπύρος Ρεβύθης, ανακοίνωσε μέσω ανάρτησής του την απόφαση των εργαζομένων σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ να εξυπηρετήσουν την προσέλευση και αποχώρηση των διαδηλωτών την Παρασκευή, στις συγκεντρώσεις για την τραγωδία των Τεμπών. Όπως ανέφερε, οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να διευκολύνουν τη μετακίνηση του κόσμου προς και από το κέντρο της Αθήνας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή. Για περισσότερες λεπτομέρειες, τις επόμενες ημέρες θα εκδοθούν επίσημες ανακοινώσεις με τις σφραγίδες των σωματείων.

ΔΕΗ: Η αλήθεια για την απολιγνιτοποίηση και το αναπτυξιακό μέλλον της Δυτικής Μακεδονίας

Για δεκαετίες, ο λιγνίτης αποτέλεσε τη ραχοκοκαλιά του ελληνικού…

Zeekr 7GT: Ηλεκτρικές επιδόσεις-φωτιά με 646 ίππους και φόρτιση-ρεκόρ

Η Zeekr ανεβάζει κατακόρυφα τον πήχη στην κατηγορία των…

ΔΕΙΤΕ ΕΠΙΣΗΣ