Ο Γενικός Γραμματέας του Σωματείου Εργαζομένων ΣΕΛΜΑ, Σπύρος Ρεβύθης, ανακοίνωσε μέσω ανάρτησής του την απόφαση των εργαζομένων σε Μετρό, ΗΣΑΠ και Τραμ να εξυπηρετήσουν την προσέλευση και αποχώρηση των διαδηλωτών την Παρασκευή, στις συγκεντρώσεις για την τραγωδία των Τεμπών. Όπως ανέφερε, οι εργαζόμενοι αποφάσισαν να διευκολύνουν τη μετακίνηση του κόσμου προς και από το κέντρο της Αθήνας, προκειμένου να εξασφαλιστεί η μεγαλύτερη δυνατή συμμετοχή. Για περισσότερες λεπτομέρειες, τις επόμενες ημέρες θα εκδοθούν επίσημες ανακοινώσεις με τις σφραγίδες των σωματείων.
