Ο Αλέξανδρος Λυκουρέζος διέψευσε τις φήμες περί εγκεφαλικού επεισοδίου, μιλώντας μέσα από το νοσοκομείο στην εκπομπή Buongiorno του Mega.
«Δόξα τω Θεώ, είμαι καλά. Χθες ένιωσα έντονη αδιαθεσία και δυνατό πονοκέφαλο, γι’ αυτό και έκρινα απαραίτητο να μεταβώ στο νοσοκομείο για εξετάσεις. Ευτυχώς, όλα είναι καλά», δήλωσε ο γνωστός ποινικολόγος.
Ο ίδιος τόνισε πως τα αποτελέσματα των εξετάσεων ήταν θετικά και ότι παραμένει στο νοσοκομείο για προληπτικούς λόγους. «Θα μείνω και σήμερα για να ολοκληρωθεί ο κύκλος των εξετάσεων και, αν όλα πάνε καλά, αύριο θα πάρω εξιτήριο», ανέφερε.
Ο κ. Λυκουρέζος διευκρίνισε ότι οι πληροφορίες περί εγκεφαλικού επεισοδίου ήταν υπερβολικές και αναληθείς. «Δεν υπάρχει εγκεφαλικό, όχι. Ήταν μια λανθασμένη είδηση. Στο πλευρό μου βρίσκονται η σύντροφός μου και τα παιδιά μου», πρόσθεσε.
Νωρίτερα, η πρόεδρος της ΕΙΝΑΠ, Ματίνα Παγώνη, είχε επισημάνει ότι η κατάσταση της υγείας του ήταν παροδική και η εισαγωγή του στο νοσοκομείο έγινε για προληπτικούς λόγους.
