Ο κόσμος φωνάζει συνθήματα στο Σύνταγμα με κεντρικό το «δεν έχω οξυγόνο». Σε εξέλιξη βρίσκεται το μεγάλο συλλαλητήριο στην Αθήνα με αφορμή τη συμπλήρωση δύο χρόνων από την τραγωδία του σιδηροδρομικού δυστυχήματος στα Τέμπη. Πλήθος κόσμου έχει κατακλύσει την πλατεία Συντάγματος και τους γύρω δρόμους για να τιμήσει τη μνήμη των 57 νεκρών.
Κάποιοι έχουν ανέβει ακόμη και πάνω στις στάσεις του τραμ. Οι διαδηλωτές ανεβαίνουν όπου μπορούν γιατί πραγματικά είναι αδύνατον κάποιος αυτή την στιγμή να πλησιάσει το Σύνταγμα. Δεν υπάρχει χώρος!
Το συλλαλητήριο ξεκίνησε περίπου στις 11:00, ενώ συγκεντρώσεις πραγματοποιούνται σε όλες τις μεγάλες πόλεις της χώρας. Τα καλέσματα είναι για συλλαλητήρια σε 223 πόλεις της Ελλάδας και 82 του εξωτερικού.
