Η μεγαλύτερη συμμετοχή κόσμου σημειώθηκε σήμερα στο συλλαλητήριο για τα Τέμπη στο Κιλκίς. Μάλιστα τόσος κόσμος είχε να φανεί από το συλλαλητήριο για το όνομα της Μακεδονίας, στην ακριτική πόλη.
Απαίτησαν να αποδοθεί δικαιοσύνη με κυρίαρχα συνθήματα «Το πάμε κι’ όπου βγει, δεν βγαίνει πουθενά, μόνο τραγωδίες το σύστημα γεννά» και «Δεν έχω άλλο οξυγόνο».
Στο Κιλκίς την συγκέντρωση χαιρέτισε και εξέφρασε τη συμπαράστασή του εκ μέρους του Συλλόγου Γονέων Κιλκίς ο κ. Κώστας Τσαουσίδης. Οι μαθητές, αφού φώναξαν πολλά συνθήματα ζητώντας δικαιοσύνη για την τραγωδία των Τεμπών, στη συνέχεια πραγματοποίησαν πορεία μέσω της λεωφόρου 21ης Ιουνίου μέχρι το Δημαρχείο Κιλκίς.
