Σε κατ’ οίκον περιορισμό με ηλεκτρονική επιτήρηση τέθηκε μετά την απολογία της στα δικαστήρια της πρώην σχολής Ευελπίδων η 22χρονη οδηγός του οχήματος που ενεπλάκη στο τροχαίο δυστύχημα τα ξημερώματα της Κυριακής στο Περιστέρι, όπου ένας 47χρόνος οδηγός ταξί έχασε τη ζωή του.
Στην 22χρονη είχε ασκηθεί ποινική δίωξη για επικίνδυνη οδήγηση σε βαθμό κακουργήματος, ενώ έως ότου απολογηθεί ενώπιον του ανακριτή νοσηλευόταν φρουρούμενη στο νοσοκομείο Αττικόν.
Είχε καταναλώσει αλκοόλ σχεδόν τρεις φορές παραπάνω από το επιτρεπόμενο όριο
Σύμφωνα με πληροφορίες η 22χρονη είχε καταναλώσει μεγάλη ποσότητα αλκοόλ και συγκεκριμένα σχεδόν τρεις φορές πάνω από το επιτρεπόμενο όριο, όπως προέκυψε από τα αποτελέσματα των αιματολογικών της εξετάσεων.
Το αποτέλεσμα των αιματολογικών εξετάσεων έδειξε ποσοστό 1,29 αλκοόλ/λτ, με το όριο είναι 0,50 γρ./λτ.
Πατέρας ενός 12χρονου ο 47χρονος οδηγός ταξί
Η νεαρή γυναίκα, η οποία παραβίασε ερυθρό σηματοδότη και συγκρούστηκε με μεγάλη ταχύτητα με ταξί που οδηγούσε 47χρονος επαγγελματίας ο οποίος και σκοτώθηκε, βρισκόταν υπό την επήρεια αλκοόλ, όπως διαπιστώθηκε από τις πρώτες εξετάσεις.
