Στον απόηχο του σοβαρού τροχαίου που συνέβη τα μεσάνυχτα στην Αργυρούπολη ο 18χρονος τραυματίας δίνει μάχη για να κρατηθεί στην ζωή. Το ατύχημα σημειώθηκε λίγο πριν από τις 12 το βράδυ της Πέμπτης όταν ο 18χρονος πεζός, στην προσπάθειά του να διασχίσει κάθετα τη Λεωφόρο Βουλιαγμένης, με κατεύθυνση το σταθμό του Μετρό, χτυπήθηκε από το αμάξι το οποίο οδηγούσε ένας 19χρονος.
Ο νεαρός έπεσε αιμόφυρτος στο οδόστρωμα και παρελήφθη από ασθενοφόρο του ΕΚΑΒ το οποίο αρχικά τον μετέφερε στο Ασκληπιείο της Βούλας για τις πρώτες βοήθειες. Ωστόσο, η κατάσταση της υγείας του επιδεινώθηκε και κρίθηκε αναγκαία η διακομιδή του στο Νοσοκομείο Γεννηματάς όπου εισήχθη στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας.
