Στη σκιά της 24ωρης γενικής απεργίας που πραγματοποιείται σήμερα, το κέντρο της Αθήνας παραμένει κλειστό λόγω των μαζικών συγκεντρώσεων που οργανώνονται από τα συνδικάτα ΓΣΕΕ, ΑΔΕΔΥ και ΠΑΜΕ. Η διαμαρτυρία πραγματοποιείται σε ένδειξη διεκδίκησης για αυξήσεις στους μισθούς, βελτίωση των εργασιακών συνθηκών, και μέτρα κατά της ακρίβειας και της στεγαστικής κρίσης, ενώ τη συμμετοχή τους έχουν δηλώσει Ομοσπονδίες, συνδικάτα και σωματεία από τους δημόσιους και ιδιωτικούς τομείς.
Οι διαδηλωτές της ΓΣΕΕ και της ΑΔΕΔΥ συγκεντρώνονται στην Πλατεία Κλαυθμώνος και έξω από το Υπουργείο Οικονομικών, ενώ οι συγκεντρωμένοι του ΠΑΜΕ έχουν ήδη ξεκινήσει από τα Προπύλαια και κατευθύνονται προς το Σύνταγμα. Σύμφωνα με την Τροχαία, λόγω των κινητοποιήσεων έχει διακοπεί η κυκλοφορία στους κεντρικούς δρόμους της Αθήνας, όπως η Σταδίου, η Πανεπιστημίου και η Αιόλου, ενώ κλειστοί είναι οι σταθμοί του Μετρό στο Σύνταγμα και το Πανεπιστήμιο.
Ανάλογες κινητοποιήσεις πραγματοποιούνται και στη Θεσσαλονίκη, με την έντονη συμμετοχή εργατικών σωματείων που υποστηρίζουν το ΠΑΜΕ, καθώς και με διαδηλώσεις από τον αντιεξουσιαστικό χώρο και άλλες πολιτικές κινήσεις.
Η γενική απεργία είναι μία έντονη εκδήλωση δυσαρέσκειας απέναντι στις συνθήκες εργασίας, την ακρίβεια και την έλλειψη πολιτικών που να απαντούν στα σύγχρονα κοινωνικά προβλήματα. Οι διαδηλωτές απαιτούν, μεταξύ άλλων, την επαναφορά του 13ου και 14ου μισθού στον δημόσιο τομέα, την υπογραφή συλλογικών συμβάσεων εργασίας και μια ολοκληρωμένη στρατηγική για την καταπολέμηση της ακρίβειας.
Η παρουσία της ΕΛΑΣ είναι έντονη, καθώς οι συγκεντρώσεις διαρκούν καθ’ όλη τη διάρκεια της ημέρας, με συνέπειες στην κυκλοφορία και τη δημόσια συγκοινωνία, καθώς και με μέτρα ασφάλειας για την αποφυγή επεισοδίων.
