Στη Νιγρίτα Σερρών, ένα ανησυχητικό περιστατικό σημειώθηκε το μεσημέρι της περασμένης Δευτέρας, όταν δύο ανήλικες, ηλικίας 13 και 14 ετών, επιτέθηκαν σε μια 14χρονη κοπέλα έξω από τον σταθμό ΚΤΕΛ της περιοχής.
Σύμφωνα με την καταγγελία του πατέρα του θύματος, οι δύο κοπέλες προσέγγισαν την κόρη του, την εξύβρισαν και στη συνέχεια η μία από αυτές την χτύπησε με γροθιές και κλωτσιές. Αμέσως μετά την επίθεση, τα δύο ανήλικα κορίτσια, έφυγαν από το σημείο.
Η 14χρονη δεν χρειάστηκε ιατρική περίθαλψη, ενώ οι αρχές συνέλαβαν τις δύο δράστιδες, σχηματίζοντας δικογραφία για απλή σωματική βλάβη κα για εξύβριση. Επιπλέον, συνελήφθησαν και οι γονείς τους με την κατηγορία για παραμέληση εποπτείας ανηλίκων.
